dilluns, 6 d’agost del 2007

Com em va tot?

Aviat farà sis mesos que estic instal·lat a Mallorca i he treballat a tres empreses diferents. De la primera feina en vaig marxar perquè se'm va acabar el contracte i no m'hauria fet res quedar-m'hi per molt, molt de temps, però va resultar impossible que em renovessin. De la segona empresa en vaig fugir perquè no em pagaven, els molt pirates (encara em deuen 20 dies de salari). Ara estic en una gran empresa, potser una de les 5 més importants de les Balears i em trobo en un ambient molt peculiar que aniré descrivint en els propers escrits. La feina m'agrada molt, encara que m'hi deixaré les pestanyes i el cervell. Malgrat tot, donaré una bona oportunitat a l'empresa per tal de que puguin gaudir dels meus excel·lents serveis durant un període de temps adequat.
Però la vida no és només la feina, per això he de dir que estic content d'haver fugit de Barcelona i de respirar l'aire pur de Mancor, ara que encara hi ha aire pur a Mancor...
I tota la resta em va molt bé i estic molt ocupat amb mil històries que gairebé no em deixen temps per actualitzar el blog però he de tornar-hi, perquè el meu nou ambient laboral bé que es mereix un bon parell d'articles...
El primer dia de feina érem dos novatos, en Melitón i jo mateix i la cap de departament ens va explicar, en llengua ben forastera el funcionament de l'empresa matriu... (seguirà)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Me n'alegro que les coses vagin fent camí. Sort en la nova feina!!
Seguirem esperant notícies teves.

Petonets

Anònim ha dit...

Me n'alegro també que, pirates a banda, les coses et vagin rutllant bé. Dir-te que Blanes segueix amb la seva gent, les seves bogeries i que et perds les coses bones però que gaudeixes de no haver de patir de les dolentes.
Salut