dimecres, 9 de març del 2005

Quan siguem vells serem un putu desastre (amb perdó)

Doncs això. Aquesta tarda he estat intentant penjar aquí al blog una foto i... he sigut totalment incapaç. Buaaaa!!!! I pensar que als meus avis això dels ordinadors (ja no parlo d'internet) els sembla una cosa extranyíssima i totalment fora del seu abast...

Doncs això, si ara ja sóc un putu negat per penjar una trista foto en el blog, quan sigui un vell (espero arribar-hi) les noves tecnologies del moment em semblaran tretes d'una peli futurista.

A part de tot, algú em pot ajudar???? Ja m'he instal·lat el hello aquest dels ous (sembla més un messenger que no pas una eina per penjar fotos...) i tot i que arribo a una pantalla on em diu "BloggerBot is sending 1 picture", no sé on redimonis deu enviar la picture aquesta perquè per aquí jo no la veig...

HELP!!!!!!!!!

1 comentari:

Tatxenko ha dit...

Merci pax!

Ara ho provaré