dijous, 21 de desembre del 2006

Enfeinat...

Avui tinc menys temps de costum, per això us reprodueixo un correu-e que he rebut.

"A la classe del jardí d'infància, el professor demana als seus alumnes de què treballa el seu pare. Després de diverses respostes típiques (bomber, jardiner, contable, etc), arriba el torn d'en Pepet, que diu:
- El meu pare treballa en un club nocturn d'homes gais, balla i es treu la roba davant dels altres homes. Quan queda només en tanga, els homes li posen doblers dins la part de davant del tanga. En el cas que a algun home li agradi molt el meu pare, ell el duu a casa i té sexe amb ell. Gràcies a això no falta pa a ca nostra.

El professor no sap on amagar-se i deixa sortir els nins al pati. Llavors atura en Pepet i li demana:
- És veritat tot el què ens has contat?
- No, en realitat el meu pare treballa a l'Ajuntament d'Andratx, però estic empegueït de dir-ho davant els meus companys i amics..."