dilluns, 5 de febrer del 2007

Estic malalt...

Doncs això, aquest matí no he anat a treballar perquè oficialment estava malalt. De manera extraoficial us diré que he anat a fer una entrevista de feina i a inscriure'm a diferents processos de selecció per l'administració pública, però sigueu discrets i no ho digueu a ningú... Aquest matí he telefonat per avisar que no em trobava bé i que no apareixeria per la feina, almenys al matí. Ho he fet sense fixar-me molt bé en quina excusa donava. Tan sols m'he preocupat de fer veueta de malaltó mentre improvisava algun mal.
Quan era a l'avió camí de can fanga he començat a intentar recordar quina malaltia els havia dit que tenia i, per moltes voltes que hi he donat, no he aconseguit recordar-la. Això sí, de tant pensar-hi he començat a tenir mal de cap. I, no sé si ha estat pel canvi de temps (plourà?), per la mandra de treballar o pel cangueli de que s'adonessin del meu fingiment, que m'he començat a sentir cansat, els ossos m'han fet mal, la panxa se m'ha regirat i el mal de cap ha incrementat. Així doncs, quan m'he presentat a l'oficina a la tarda la meva cara de pomes agres ha fet molt creïbles les explicacions sobre la grip de panxa, els malestars generals i la febre que suposadament m'han tingut tot el cap de setmana a llit. Espero que tot sigui un efecte de la intel·ligència del meu cos i no un avís de que estic incubant el grip...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Esperarem que facis un nou post per explicar-nos més coses, i per poder comprovar que efectivament va ser una reacció d'autodefensa temporal.

Marc

Anònim ha dit...

És el grip. Sense cap mena de dubte. (i que ets un cagat, és clar).

Tatxenko ha dit...

Estic viu. I sento dir que la crue no té dots d'Aramis fuster ja que estic fresc com una rosa. I no contestaré la referència escatològica...