dilluns, 26 de febrer del 2007

Me'n vaig

Sembla que hauré de canviar el títol del blog. Aquesta aventura va començar amb un "Fart de BCN", va seguir amb un "Fugint de BCN" i ben aviat hauré de canviar de capçalera. Espero no haver de posar "Enyorant BCN" o res similar. El temps ho dirà. En tot cas, aquesta setmana em trasllado i el dia 1 de març totes les Illes Balears faran festa per commemorar que jo hi arribo (per quedar-m'hi?). Doncs sí, hi ha tota una sèrie d'actes per rebre'm: al port de Palma hi haurà una orquestra amb xeremies i flabiols que tocarà els Segadors i la Balanguera, a més, el Molt Honorable Jaume Matas en persona vindrà a donar-me la benvinguda. I jo li respondré: "Uep Jaume, com va?" I llavors ell em dirà: "Va bé, Tatxenko, ja feia temps que t'esperàvem. El poble balear et dóna la benvinguda i et desitja tota la felicitat del món en aquestes illes exparadisíaques". I jo li diré: "amén". I llavors, en una comitiva precedit per tots els consellers i conselleres del Govern Balear, el bisbe de la Seu i els més alts comandaments militars, ui quina angúnia, anirem a fer un piscolabis de galetes quelis amb sobrassada DO Mallorca i formatge DO Ma(h)ó(n), tot ben regat amb Vi DO Binissalem i cava de Blanes.

Conyes a banda, després de fer tot un treball de recerca, he descobert que el dia oficial de les Illes Balears és l'1 de març, i sembla que tot ve de que l'1 de març del llunyà any 1983 després de Crist, entrà en vigor el primer Estatut Balear i per això els balears ho celebren/(celebrem?), o sigui que només arribar ja tindré un dia de festa entre setmana per poder instal·lar-me millor. M'agrada... i més que m'agradarà si també decideixen fer festiu el dia de l'entrada en vigor del segon Estatut Balear, que està a punt a punt...

3 comentaris:

Unknown ha dit...

I la feina, Tatxenko? Se't felicita, has aconseguit el que volies.

Anònim ha dit...

Benvengut!

Tatxenko ha dit...

Substitut: una feina decent però temporal que m'hauria de servir de pont per començar a buscar alguna cosa més interessant... Gràcies!

Amadeu: Benvingut tu al blog! Fa temps que segueixo el teu. Endavant!