diumenge, 18 de novembre del 2007

23-N

foto de l'actuació dels dimonis a Santa Ponça (potti)


Darrerament, tinc aquesta finestra a internet molt tancada. No és per manca d'idees, ni de coses interessants per explicar, és bàsicament que no tinc temps. La feina on estic ara és més seriosa que les altres i no puc permetre'm escriure el blog des d'allà. I fora de la feina... bufff. No tinc temps de res. L'aterratge a Mallorca ha estat brutal. Tres feines en sis mesos, dies sense dormir per fer pràctiques de la UOC (vaig pensar que aniria tranquil i feia 5 assignatures), projectes interessantíssims d'allò que m'agrada... Res, que el blog ha passat a ser la darrera cosa en la llista de prioritats.
I ara, mig poble està atrafegat amb l'organització de la V Fira de l'Esclata-sang i de la Muntanya, on els dimonis actuarem de nou per convertir el poble en un infern de foc. No és conya. No fem només correfocs com els que es veuen normalment per Catalunya, el que fem és una actuació total, amb escenaris, decoracions i foc de tot tipus. El divendres 23 a la nit, Mancor cremarà. I jo hi seré! Com en la foto aquesta d'aquí dalt en què sortim de l'aigua, tot emulant l'arribada de les tropes del rei en Jaume I fa exactament 778 anys en aquella mateixa platja, la de Santa Ponça.
Malgrat tot, però, enyoro Blanes i ja tinc ganes de tornar-hi, cosa que faré d'aquí uns vuit dies, quan tindré, per primer cop a la meva vida, vacances al mes de novembre. I és que aquests mallorquins són "rarots-rarots"...

1 comentari:

Jordi Arrufat ha dit...

Enyores Blanes? Què et fan estos mallorquins per a dir això?

Bueno, si enyores Blanes digues el dia que vens i ja muntarem una macroreunió de "Jonathans" i "Jennifers" a l'estació amb pancartes de "Miquel, keda-t'he" per a què se't rebi com cal ;)