dijous, 15 de desembre del 2005

Tarats Del Tot?

Ara que semblava que el fenomen de la televisió ja s’havia extès a pràcticament totes les cases del país i la teledependència arribava a un punt extrem, auguro que començarà el retrocés d’aquest fenomen tan popular.
De petit jo no era un consumidor massa habitual de la tele, tan sols mirava alguns programes (Barrio Sésamo, Bola de Drac i "V" van ser els que més em van marcar). Mica en mica vaig anar aficionant-me a això del zàping i vaig mirar més programes, alguns eren interessants, d’altres entretinguts i d’altres no tenien altre qualificatiu que el de tele-fems. Dins d’aquest darrer grup cal destacar que vaig ser espectador bastant habitual del primer “gran hermano” i d’altres programes del mateix calat. Eren els anys d’universitari, amb molt temps lliure per compartir i per malgastar davant de la tele. Amb el temps, però, m’he anat tornant molt selectiu i gairebé podria comptar amb els dits d’una mà els programes de televisió que m’interessen i que per horaris puc seguir amb més o menys regularitat. Són tan pocs programes que podria prescindir-ne perfectament. Però em falta l’excusa per tancar la caixa diabòlica i dedicar-me a d’altres tasques més profitoses. D’aquí poc crec que tindré l’excusa perfecta. Li diuen TDT i serà un aparell que hauré de comprar si vull seguir mirant la TV a partir del 2010, quan hi haurà una "apagada analògica". L'excusa que fan servir és que amb el canvi podrem sintonitzar centenars de canals i amb més qualitat.
L'únic interés que tinc per comprar-lo és que si el 2010 no ho faig em perdré tots els partits de bàsquet, i això pot ser molt dolorós. En tot cas, si esperen que abans del 2010 em gasti 70 euros per poder veure més canals de televisió, és que no em coneixen. I no faig broma, que puc dir ben orgullós que sóc dels pocs catalans que no ha anat ni pensa anar mai a Port Aventura, ni a Terra Mítica, ni al Tibidabo, ni a Heron City, ni al Mataró Park ni a llocs d’aquests de “culte modern”. Apa!

(Espero i desitjo que els Reis no em portin una TDT)

Aquest escrit el tinc de fa tres dies. Espero que l'Al Turtusi no es pensi que l'he plagiat...

5 comentaris:

Jordi Arrufat ha dit...

Tatxenket,
tú, pel basket, vens si cal el teu passaport de blanenc ;)

Anònim ha dit...

Mentre segueixi havent-hi accessos a internet a preu fix, 24h i sense màxims mensuals de descàrrega, a mi plim!

Visca el Peer2Peer! Això sí que és televisió (i cine, i llibres, i software, i...) a la carta!

Anònim ha dit...

M'hi jugaria el que vulguis que abans de 2 anys ja tens el descodificador. Cada cop serà més barat i hi haurà més canals, de manera que no podràs resistir-t'hi.

De totes maneres, consti que no ens hi juguem res, eh!

Marc

Anònim ha dit...

Per cert, acabo de veure els comentaris d'ahir, i veig que vam tenir un malentès amb en Palatreco.

Res, suposo que ja queda clara la bona fe de tots plegats.

Marc

Anònim ha dit...

I tant, Marc, cap problema! ;)

PD: avui he tornar a sentir la notícia en qüestió, aquest cop al Freakandó matiner de RAC105 (puntualitzada per un oient que ha trucat per explicar el que ja vam dir nosaltres aquí en aquest bloc).