dijous, 20 de juliol del 2006

Converses d'estiu en un despatx de dones

- Escolteu totes!!! Ties, que fort!!! Sabeu la Nuri?
- Sí...
- Doncs a que no sabeu què li ha regalat el seu marit???? Ties!!!! Que fort!!! Això és un marit!!! Li va regalar una sessió de depilació definitiva! Ja no s'haurà de tornar a depilar mai més!
- Què dius??? Jo també ho vull...
- I jo
- I jo!
- I sabeu quan li va costar? 2.500 euros per cama.
- Osti! Que fort! A mi amb que em facin les ingles i les aixelles en tindria prou...
- I a mi el bigoti!
- Alaaa! Si tu no tens bigoti!
- Tia, perquè cada dos per tres me'l repasso!
- Doncs no se't nota! Jo cada dia amb les pinces em trec els pèls que em surten entre les celles.
- Sabeu la Marina? La que era tan peluda com la Pantoja!!! Que era molt mona però tenia molts pèls i molt negres? Doncs s'ho va fer i ja està. Ja no hi ha de pensar més.
- Joder quina sort!
- Jo ahir li vaig insinuar al meu marit si m'ho regalaria només pel bigoti i les aixelles i sabeu què va dir el cabronàs???
- Ai...
- Va dir que sí, que cap problema!
- Bé, no???
- Però és que ho va dir molt convençut i després li vaig preguntar què implicaria això... I el mamonàs em diu que podria servir com a regal per 2 anys! Que en els següents dos anys no m'hauria de fer cap regal perquè ja s'hauria deixat la pasta amb aquest...
- Potser es passa, no???
- "Joder" si es passa!!!! Què s'ha cregut!!! Amb tot el que patim les dones depilant-nos. Si ell sabés... I encara dient que si m'ho regala m'estaré 2 anys sense regals!
- Homes...

7 comentaris:

Jordi Arrufat ha dit...

Tatxenko, aguanta, estem amb tu, no desesperis, no, l'Imedio noooooooooooooo!!!!

Anònim ha dit...

Les converses entre dones sempre son molt interessants; sempre parlant de les altres, de bellesa i deixant els marits per terra. Es que son la "rissa"!!

Anònim ha dit...

Quina sort que tens! Això són conversos d'alt nivell!! je je je
Jo vaig estar quatre anys vivint amb tot de dones i los temes de conversa eren el maquillatge, depilacions, regla, i homes! Vaig aguantar com un campeón!

Tatxenko ha dit...

Ostres, doncs avui ha tocat tema pits: operacions per tensar-los, per ampliar-los, pits grans, caiguts, petits, etc. No sabia on posar-me...

Jordi Arrufat ha dit...

No sabies on posar-te per evitar la conversa o per veure millor els p...? Bé, és igual, calors estivals, no puc fer-hi res....

Anònim ha dit...

Em podries passar el número de telèfon del marit que fa el regal??? Ai, mai se sap... potser no són un matrimoni tant ben avingut i jo aconsegueixo la depilació definitiva que m'anirà de perles.

Anònim ha dit...

A mi ja em perdonaran, però jo m'he de "depilar" la cara cada dos dies (i això perquè tinc poca barba) i no em queixo tant, hòstia, que sempre estan somicant amb el tema!