dimecres, 2 d’agost del 2006

Estampa d'estiu en l'oficina de la pastera

Aquests dies són més frescos a l'oficina, sobretot perquè tenim dos ventiladors que fan més agradable l'estada i perquè les temperatures ja no són tan exagerades com la setmana passada.
Els "capos" de l'empresa se les han pirat de vacances i ens han deixat als "currantes" aguantant l'oficina. En realitat estem perdent el temps. Una altra noia, una de les de l'Opus, en saber que jo tocava el dos, també ha fet el mateix i el dia 4 de setembre marxarà a Anglaterra per aprendre anglès. I la tercera en discòrdia (les altres ja estan de vacances) està enviant currículums a tort i a dret.
Se suposa que jo els he d'estar fent formació i ensenyant-los com funciona el programa d'estadística que jo utilitzo, però elles s'hi neguen i a mi no em preocupa. Total, que demà em sembla que m'escaparé per anar a fer "gestions" com la de l'opus que avui ha tornat del "banc" tota carregada de roba i sabates de rebaixes.
Entre nosaltres no parlem massa perquè ja ens ho hem dit tot (el que es pot dir, perquè no hi tinc gaire confiança) i com que la revolucionària no hi és ja no sento parlar de mamelles, rebaixes, liposuccions, tangues i converses d'aquesta mena. Una llàstima: l'oficina està com Barcelona, funcionant a mig gas...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bueno, com a mínim tens un ratet per mirar i escriure al blog, no et queixies!
Però si, llàstima de tenir poca conversa, perquè en estos ratos tant llargs sempre s'agreix. Jo tota la setmana que estic sol, i la setmana que ve, torn de nit! Sol com un mussol!!