divendres, 3 de juny del 2005

Crisi d'inspiració (només?)

Avui, per primer cop des que escric aquest blog he trobat a faltar la inspiració. En realitat ja fa un parell de dies que m’ha abandonat. La veritat és que em sento molt frustrat. Collons totes les paraules m’acaben en –at!!!! Fins i tot en això em sento bastant acabat, frustrat, malaguanyat.
Bé, deixant les conyetes de banda, sembla com si m’haguessin desinflat, com si hagués passat uns mesos d’eufòria i de cop i volta, sense més ni més, l’alegria s’esfumés. És bastant estrany. Em sento bastant buit. És que em sento com si ni tan sols em pogués explicar amb certa claredat. Sempre he tingut moltes idees per explicar. Mil temes de què parlar. Ganes de tocar la moral, d’opinar, criticar… Avui, però, és un dia fosc, com si el sol s’hagués amagat darrera uns núvols negres i em digués que no tornarà, que hauré de viure en la foscor. I la veritat és que fot bastant, no sé perquè, però no acabo de sentir-me bé. Sé que no vull seguir així, però què putes he de fer?
En tot cas, com que sempre queda alguna resta d’optimisme, o de follia, confio en què no falti molt pel dia en què el sol torni a sortir, hi vegi clar, m’inspiri de nou i sigui feliç, que és d’això del que es tracta, no?

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Tranquil, és qüestió de temps que tornis a tenir alguna cosa per explicar... Ànims!!!

Anònim ha dit...

Company, amb el pet de sol i la puta calor que carda, i tu encara demanes més bon temps???
És broma, i tranquil: sense moments com aquest que descrius, no gaudiries dels que són millors! Mira el Turtusi: valorarà més el nostre món perquè està en un altre...

Salut!

Marc

Anònim ha dit...

Ai, no sé que vos passa avui als nostres bloggers! Heu vist el post de n'Al Turtusi??? Ei, molts d'ànims, ja vindran temps millors...

Sa Roqueta

Tatxenko ha dit...

Merci, merci, merci pels ànims...

Anònim ha dit...

És tan sols una crisi passatjera, ja veuràs. Jo no puc esudiar, així no es pot fer un màster. La setmana passada lo de la veïna; ahir a la nit, entre 3 i 4 de la matinada vaig tenir concert... hi havia una parelleta que feia festa. Jo entenc que la passió no es pot controlar, però haver de passar quasi una hora sentint coses com "Yes, yes, baby, yes, I feel it so good". No, no és broma, se sentia tot, fins i tot la gent va començar a sortir a les finestres.

A vegades això sembla més un pati de cases de qualsevol país mediterrani que Londres. Serà per què aquest barri és on es concentren la majoria de grecs, brasilers i espanyols de Londres.

Au, ànims, me'n vaig estudiar ara que està tranquil.

Andorra

Anònim ha dit...

Andorra, a mi em va passar una cosa semblant. Hi havia una dona que simulava l'orgasme tant escandalosament, d'una manera tant forçada, i durant tanta estona, que devia despertar tot el veïnat (i a mi el primer). El primer dia, aguantes el pressumpte orgasme d'una hora i pico. El segon, també. Però arriba un punt que te'n canses.

I va ser molt senzill: vaig fer un XXXXXXXXXTTTTTTTTTTTTT enorme, i es va acabar la tonteria. Mai més han emprenyat. Ara a vegades sento algun orgasme normal i penso: a veure si hauré contribuït a millorar la seva vida sexual???!


Marc

R. Senserrich ha dit...

A Madrid varem tirar un globus d'aigua per la finestra a uns que s'ho feien fent massa soroll i amb vistes al pati.

Es va acabar la tonteria ràpid. :-).
(el que fa l'alcohol)

Jordi Arrufat ha dit...

Per BCN fa sol i calor? Per aquí fa núvol i només poso l'aire acondicionat al cotxe (que és de color roig i negre), als altres llocs no fa falta.
I això que estic molt més al sud, en paral·lel a Gibraltar i Algesires baixant tot recte des de Mallorca.
Possiblement "l'achofament" meu i de Tatxenko sigui degut a la crisis primaveral, més calor, més carn pel carrer, falta de vitamines.
Probaré a veure sucs de fruita.

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb Al Turtusi. És astènia primaveral, jo estic igual. Bé, astènia i la confluència de l'efecte primavera i l'efecte estiu.

´Per aqui plou i està núvol. No calia que ho digués, oi?

Andorra

Anònim ha dit...

El pis on visc és força silenciós, no em queixo. Alguns dies a la tarda he de suportar el músic del pis de dalt tocant el baix (us heu preguntat mail lo avorrit, monoton i estúpid que sona un baix tot sol?Com a acompanyament de Jazz està bé, però com a instrument solista no val una merda), he d'aguntar les festes dels veïns brasilers del soterrani i algun gemec com el d'ahir de tant en tant, però no em queixo.

Lo dels globus d'aigua no és una mala idea.

Andorra

Tatxenko ha dit...

Bé, m'apuntaré això dels globus d'aigua i del XXXXTTTTT, encara que els meus veïns no tenen una vida sexual gaire activa (o gaire sorollosa)... O jo dormo molt profundament...
Au, bon cap de setmana