dimecres, 4 de maig del 2005

Feina i vida. Passat, present i futur

Avui he tingut un matí molt enfeinat. Ahir al vespre vaig estar avançant feina. I la tarda d’avui serà més dura encara. Tot perquè demà hem de presentar una proposta a un client important. I a mi m’importen una merda, el client, l’empresa on estic i la feina que faig. Això és el que penso avui. Vull que quedi ben clar. Sóc conscient que cada dia no és com avui. Alguns dies fins i tot em diverteixo una mica amb la feina. Tot i això, el mateix plantejament sorgeix un i altre cop dins el meu cap:

De petit, quan em preguntaven què volia ser de gran, no vaig dir mai que volia ser Market Analyst (ni analista de mercat). Als 15 anys el meu somni no era ser Market Analyst. Als 22 anys, ja llicenciat, no sabia res. Ni molt menys que volia ser Market Analyst. Als 24 anys, tornat a llicenciar, no tenia ni idea de què era un Market Analyst.

Duc 16 mesos, 5 dies i 5 hores fent de Market Analyst. Per sort, la feina no és el que dóna sentit a la meva vida. Però en el meu cas me la limita. Cada cop veig més llunyans els somnis. Fins el punt d’oblidar-los. Què collons estic fent amb la meva vida?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

L'objectiu és fer-se el menys mal possible quan et fots l'hòstia contra la realitat. Això almenys és el que intento jo també...


Marc

Anònim ha dit...

De vegades cal plantejar-se allò de "treballes per viure o vius per treballar?"
Em decanto per la primera opció, encara que no és fàcil...

Jordi Arrufat ha dit...

Pos avui he conegut un "Market Analyst" de Sabadell, se li notava que era català per l'accentarro que tenia.
M'ha donat la seva tarja on posava "Market Analyst" i m'ha dit que avui està a Algèria, d'aquí a una setmana a Italia i d'aquí dues setmanes se'n va 3 mesos a la Xina per "explorar el mercat".
I també és un Market Analyst com tu!!!
Que mal repartit està el món.

Tatxenko ha dit...

Jo també he viatjat: he anat a Canarias, a Murcia, a Madrid, a Alacant, a Mataró, a Terrassa... Suposo que amb el temps podria viatjar més lluny... Però no és el que vull. Això del Market Analyst (almenys com ho conec) no m'acaba de fer el pes...