dijous, 13 d’abril del 2006

Dijous

Avui és un d'aquells dies en què una part de la població comença vacances, una altra part les segueix gaudint i un altre segment, dins del qual m'incloc, treballa, encara que només fins el migdia. És un dia molt tranquil, he vist poca gent per Barcelona (crec que l'"operació sortida" no serà tan bestial com ens fan creure) i tinc moltes ganes de sortir del despatx, preparar l'equipatge i agafar el vaixell cap a Mallorqueta per descansar. Entre altres plans, demà al vespre toca sopar i a xafardejar a la processó de Sineu, la més important i tradicional de l'illa. Aquest any serà una incògnita ja que una funcionària de l'ajuntament molt coneguda al poble (la tenia vista fins i tot jo que a Sineu hi he estat 15 o 20 vegades) és a la presó per suposadament haver-se apropiat de mig milió d'euros durant els darrers 8 anys. És com un cas Marbella en petit i a la mallorquina i tot Mallorca en va ple. Ja us explicaré!
Bé, passeu-vos-ho bé i no us empatxeu amb el tortell, la mona, les panades i els robiols. Tornaré al blog el dimecres.

2 comentaris:

Tomeu ha dit...

Ah! Benvolgudes vacances, siau benvingudes! Joves, espero veure-us després de l'empatx de processons de divendres (us desitjo paciència, a jo em faria falta). Salutacions parella !

Anònim ha dit...

Tatxenkoooooooooooooooo.......... ja has tornat???