dimarts, 16 de gener del 2007

Infojobs

El portal d'Infojobs és l'invent més ben parit que corre per internet. En acabar la carrera vaig començar a mirar-me'l per poder trobar la primera feina i... bingo! Vaig anar a parar a la pastera on vaig estar dos anys i mig. Quan vaig veure que allò s'enfonsava i que no duia enlloc aguantar, vaig tornar a ser un assidu de la recerca de feina. I un altre cop: bingo! Duc gairebé mig any en aquesta nova empresa i toca canviar d'aires, no perquè no hi estigui bé, sinó pel que tots sabeu. I què he fet? Doncs infojobs. I ja començo a tenir moviment de possibles empreses que em volen fer entrevistes.
Evidentment que infojobs l'he combinat amb allò famós de les xarxes socials i els contactes i el "donar veus", que segons tothom és la millor manera de trobar feina, però a mi, la veritat, el que millor em funciona, almenys fins ara, és infojobs. De llarg. O sigui que, gràcies infojobs, seguiu així i a veure si traduïu la web al català, que esteu oferint un servei públic i no diu massa de vosaltres que un treballador català hagi de contactar amb una empresa catalana a través d'uns intermediaris catalans (infojobs és una empresa catalana) en espanyol.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si be jo no he aconseguit mai cap feina amb l'infojobs, crec que es de llarg el millor. Pero tambe s'ha d'estar atent a les webs d'algunes prestigioses agencies que sempre tenen bones ofertes.