dimarts, 9 de gener del 2007

Un altre meme

Na cruella m'envia un meme on em demana que expliqui cinc veritats que encara no hagi explicat aquí al blog. O sigui que m'ha arribat un altre meme igual d'inútil que els altres que he fet amb anterioritat. Que no s'enfadi la cruella, però ja m'explicareu quines veritats hi ha que no us hagi explicat encara, si fins i tot ahir us vaig entretenir amb les curolles ("dubtes o pensaments", que m'estic entrenant per quan aterri a l'illa!) que em va provocar el comunicat intern de la revisió mèdica... Bé, després de molt rumiar-hi aquí teniu el resultat:
1- Blanes és una merda de ciutat. Apa, ja ho he dit. Però això no vol dir que podria haver estat la vila més bonica de la Costa Brava i que hi visqui (alguna) bona gent.
2- El mite que diu que la nit de noces "re de re" és ben real. Entre el baixón després d'estar en tensió tot el dia, l'impacte emocional del que ha passat durant el dia, les copes de més i el cansament, quan enganxes el llit a les tantes de la nit, només tens ganes de clapar.
3- Fent un títol similar a "Sé lo que hicisteis el último verano", jo només puc dir que "no sé què votaré les properes eleccions ni sé què haré el pròximo verano". Accepto propostes (in)decents.
4- Els de la nova feina on sóc em cauen molt millor que les cacatues de la feina anterior, però no són tan divertits. Les ties són unes hipis que només parlen de Bollywood, d'en Gerard Quintana i el polvo que té, dels viatges que volen fer a la Xina, l'Índia i el Vietnam, del ioga i del tai txi. Això sempre que no estiguin treballant, llepant el cul al quefe o fent cafès, perquè treballen moltíssim més del que us pogueu imaginar. Tinc una companya que, per sistema treballa els dissabtes i diumenges, entra abans que ningú i marxa la darrera del despatx quan no s'endú feina a casa. Crec que té una malaltia que es deu dir treballodependència, però se la veu feliç enmig dels estudis, projectes i tota la resta i no la vull fer infeliç insinuant-li que hi ha un món a fora del despatx...
5- Osti no em surt cap cinquena veritat que encara no us hagi explicat o sigui que m'inspiraré en qui m'ha passat el meme i reconeixeré que jo també faig nudisme (de tant en tant). I m'agrada (molt). I encara no m'he trobat cap conegut anant despilotat (per sort). I això és tot (per avui).

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Tatxen-killu,

Molt bé el meme, noi. Dues coses:

- nit de noces: això, tu, guapo
- proposta (in)decent per al proper estiu: vota mas

Tatxenko ha dit...

crue(listi)-lla,

1. evidentment, parlava per mi. Si el teu cas va ser diferent, doncs enhorabona! ;)
2. Diria que ja ho vaig comentar en el blog, però oficialment he deixat de pertànyer a la Comunitat Autònoma de Catalunya. Ara oficialment és més català el pakis del super de sota de casa empadronat i resident a la botiga, que no pas jo. Ah, en tot cas, el pack mas-duran NO GRÀ6! (amb lo que m'agradava el PSM...) :(

Jordi Arrufat ha dit...

Proposta decent per al proper estiu:
Veniu a visitar al "pirat" que coneixeu que viu més al sud de Gibraltar. No us prometo anar al desert en ple mes d'agost però si us puc portar a veure llocs on hi ha quilometres i quilometres de platjes i penya-segats sense urbanitzar o a boscos plens de micos o postes de sol de cinema en ciutats costeres enmurallades de pel·lícula.