divendres, 3 de febrer del 2006

Blogs (3)

Us pensàveu que havia deixat de banda tots els relats eròtics? Que les narracions com el mític “Metro” havien passat a la història? O que la poesia visual dels meus posts s’havia evaporat com un terròs de sucre en el cafè?
Crèieu que m’havia reconvertit en un simple opinador polític aficionat? O pitjor encara, en un aprenent de profe hipercrític?? Que ja no tenia la ment bruta???
Doncs potser sí que teníeu raó. Però penso recuperar el temps perdut. Per començar, us ofereixo un tast de tot això (potser hi ha més erotisme que poesia, però ja m’ho direu…)
Aterrat a la blogosfera fa uns quinze dies i des de la magnífica illa de Mallorca, l’”innovador” blog donanua!
Gaudiu-lo!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

He visitat Donanua i és flipant. Es mig poètic i mig eròtic. La noia és guapa, els paisatges són macos i té el seu rollo. Gràcies Tatxenko!

Tatxenko ha dit...

De res, "usuario anónimo"!!!


Comentari a banda:
(és curiós veure que quan es parla de temes com el d'avui, els comentaris anònims es multipliquen...) No us talleu!!! ;)

Anònim ha dit...

Doncs jo donaré la cara per dir que encara no puc opinar sobre el blog en qüestió. Una cosa és estar-se a l'oficina tocant-se les pilotes per no tenir res a fer, i l'altra posar-se a mirar fotos de ties en pilotes amb el pantallot de 21" que tinc.

Aquest cap de setmana m'ho miraré a casa amb calma i penjaré l'opinió aquí.

Anònim ha dit...

Torno a aparèixer per afegir un parell de coses:

1) Al comentari anterior, amb pantallot em refereixo al monitor de l'ordinador, eh? ;P

2) Tot i no tenir una temàtica tan temptadora com la de donanua, i malgrat no haver fet cap comentari en el seu moment, he de dir que el Cimera Extra em va agradar força (tot i el sectarisme convergent que desprèn).

Au, ara sí: bon cap de setmana!

Tatxenko ha dit...

Hahahaha!!! Has fet bé d'aclarir el comentari, perquè això d'un pantallot de 21" després d'haver dit que et tocaves les pilotes sonava com a que treballes en un sexshop o algun lloc per l'estil... ;)
Apa, bon cap de setmana!

Anònim ha dit...

Ja he visitat tranquil·lament donanua i he de dir que, certament, trobo que hi ha més erotisme que no pas poesia. I més que en les imatges (molt macos els paisatges, tant humans com geogràfics :P), és en les explicacions-records del paio. En tot cas podríem dir que es tracta de poesia visual, a l'estil Brossa...