divendres, 15 de desembre del 2006

Ja em queixo de nou...

Digueu-me materialista, però falta una setmaneta per Nadal i en aquesta empresa ningú ha piulat sobre si hi ha sopar/dinar/borratxera d'empresa o no. Tampoc no sé si ens acabaran fent un regalet de Nadal o no, encara que sembla que altres anys han regalat coses tan útils i fàcils de guardar com aquesta que està fent servir aquest home. Encara menys he preguntat si es fa cagatió o amic invisible, que seria lo més lògic amb la colla de cumbes que corren per aquí. Però no seré jo qui pregunti, ja que fa un mes vaig gosar demanar si els dies 27, 28 i 29 de desembre l'empresa tancava o no per poder organitzar amb temps l'anada a Mallorca, i una mica més i em foten al carrer (literalment). La doble moral cumba-comunista-pija-empresarial dels meus jefes, però d'això ja us en parlaré quan sigui fora perquè és mooooooooooooooooooooooooolt fort. Apa, bon kp d 7mana!

2 comentaris:

Jordi Arrufat ha dit...

En referència al comentari anterior: Ja se t'ha colat algo de "spam" tot i el teu sistema per a protegir-te.

En referència al post: Si vols ens comentem mutuament les penes, com pots suposar jo aquí baix ni sopar d'empresa, ni cagatio ni res. I endemunt he de demanar vacances per pujar a casa per Nadal. Fum fum fum....

"Off the record": Un home casat que demana a crits borratxeres? Definitivament no canviaràs mai.

I ja estàs contant lo dels pijoprogres, definitivament a BCN són una plaga de cuidado

Anònim ha dit...

Doncs jo al final no puc anar al sopar d'empresa, per una qüestió de força major, i la veritat és que resulta alleujant estalviar-se'l... A vegades en comptes d'una feina sembla que estigui en una mena de club social.

Marc