dimarts, 21 de juny del 2005

Estiu

Avui és un d'aquells dies en què des de bon matí es tenen ganes d'anar a la platja... Aquesta calor és un desincentiu a treballar en qualsevol cosa més o menys seriosa. No us podeu imaginar fins a quin punt desitjaria ser en algun lloc a menys de 200 metres de la platja, encara que fos treballant. És trist, però enyoro l'època de treballar al càmping durant l'estiu, tal com vaig fer des dels 18 anys, quan vaig aprendre a divertir-me treballant, descollonant-me cada cop que algun dels de recepció havia de cridar (en francès) que la "madame cuegnet", clienta habitual del càmping, es presentés a recepció perquè tenia una trucada... o quan, els dos darrers anys vam tenir un italià que es deia, ni més ni menys Giacinto Lapolla... I curiosament tampoc tenia mòbil i li arribaven els missatges telefònics a recepció. Us podeu imaginar la vergonya de dir "Senyor Giacinto Lapolla, passi per recepció, sisplau, senyor Lapolla a recepció..." I saber que la reacció dels catalans que hi ha al càmping era de pixar-se de riure... Quins temps!
Bé, potser no trobo a faltar tant el fet de treballar en el càmping com el fet de ser fora de BCN, ja que és una ciutat que m'asfixia, tot i ser una ciutat amb mar, a la zona de l'Eixample i de Gràcia, aquest mar no es nota, i per mi, animal aquàtic, això és molt fotut...
En tot cas, aquest dijous al vespre ja seré a Blanes per passar la revetlla prop de la platja. Quines ganes... i quina sort que aquesta setmana sigui més curta!!!!

5 comentaris:

Jordi Arrufat ha dit...

Si senyor, finalment un post dels que m'agraden a mi.
A veure neng, què pretens? Fer-me enveja perquè aquí baix no només es que no tenim Sant Joan sino que el mar SI que s'intueix ja que la ciutat fa baixada per tot arreu fins a estabellar-se al mar però el 80% de les platges estan contaminades.
Au passa-ho bé, jo contaré els dies que em queden per poder fotre el camp d'aquí.

Anònim ha dit...

Veus, Tatxenko, sempre hi ha algú que està pitjor!

;)

Marc

Anònim ha dit...

Aquí no tenim mar. e fet, ni tan sols tenim rvetlla de Sant Joan. Tatxenko, comences a trobar a faltar "aquells temps"? Serà que t'estàs fent gran? A mi fa temps que em passa... i no m'agrada gens.

Una abraçada,

Andorra

Anònim ha dit...

Ui ui... que nostàlgic t'has posat!!
Ànims!!

Tatxenko ha dit...

Bé, doncs és veritat... sempre hi ha gent que està pitjor o molt pitjor... però no és el vostre cas. O sigui que ànims a tots!!!

Bé, canviant de tema, demà el post es publicarà tard per una causa de força major. Espero que no abandoneu la lectura del blog...