dimecres, 24 de maig del 2006

Busco feina.

Després d'uns quants escrits insinuant que busco un canvi de feina, ara el nivell de desesperació ja ha arribat a nivells extrems.
Estic totalment cremat d'estar a la puta patera dels ous que no s'acaba d'enfonsar. Cada cop que sembla que aquesta merda d'empresa està a punt de tancar portes, però a punt a punt a punt..., surt un projecte mig-decent que permet que seguim un parell de mesos flotant a la deriva. Mentrestant el capità segueix en la seva cabina, conscient del mal estat del vaixell però sense prendre cap mesura per canviar el rumb de la nau, i portant un alt nivell de vida... El segon de bord és un burgès que té amics en molts transatlàntics i això de la feina ho fa per no estar a casa avorrit i no s'ha de preocupar dels diners que entren cada mes. Per això va tenint fills cada any... Si em diguessin que aquesta empresa és una tapadora d'alguna altra cosa xunga, em sorprendria, però no poso la mà al foc per ells... Bé, ja he enviat senyals a tots els vaixells de pesca, transatlàntics, caiucos i fins i tot a altres pasteres per veure si canvio, però res de res. Però és normal. Sóc "gafe"... quan em truquin d'alguna feina estic convençut que m'arribaran altres ofertes tot seguit. Tan sols espero tenir més sort a l'hora d'escollir i no fotre'm en una altra puta pastera com aquesta perquè ja n'he tingut prou.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, jo sé d'una feina que paguen molt bé. Entra al bloc de la Barra del Temple i veuràs el link. Paguen prop de 4.000 euros al mes. Estic convençuda que ho faries prou bé.

Tatxenko ha dit...

Osti... una bona feina sí senyor!
Ara hi envio el CV...

http://marquitus.blocat.com/get/3634/Feina.pdf

Anònim ha dit...

Com que hi envies el CV? Crec que jo hi tenc alguna cosa a dir, no?

Com a mínim assegura't que s'hagin de fer pràctiques a casa!!!

;)

Sa Roqueta

Anònim ha dit...

de què? a lo millor se't pot donar un cop de mà?

Tatxenko ha dit...

No se sap mai: faig d'analista de mercat però em vull decantar més cap al tema d'estudis socials, encara que no faré fàstics a qualsevol feina de tècnic relacionada mínimament amb això...

Anònim ha dit...

Okis, jo em moc més en l'àmbit de les finances però s`'intentarà...qualsevol cosa t'ho faig saber!

Anònim ha dit...

Això serà així segur. Quan et truquin d'una feina, et trucaran de totes alhora, i llavors tindràs por d'equivocar-te.Però pensa que els canvis sempre són i seran positius, i que arribarà el teu moment de glòria. segur!

Tatxenko ha dit...

Bé, gràcies lte!