dilluns, 8 de maig del 2006

Pronòstic incomplert

No s'ha complert el pronòstic que vaig fer el passat mes de gener, just després de que l'Estatut aprovat pel Parlament de Catalunya rebés els primers avisos de la cirurgia estètica "hard" que patiria en els mesos següents. Afortunadament, els interessos de la jerarquia que mana a ERC (cada dia més coincidents amb els interessos dels que remenen les cireres a CiU i PSC-ICV) s'han vist frustrats. Esquerra haurà de fer campanya pel no a aquest Estatut que un cop retornat de Madrid no s'assembla en gairebé res al que es va enviar cap allà. Crec que votar que no (o abstenir-se) és la forma de dir a tota la classe política que els ciutadans ja n'estem farts. Que no calia que malgastessin dos anys per parir un Estatut català que en tres mesos de pont aeri ha perdut tot allò més essencial que el definia. Que el dia que el 89% del Parlament de Catalunya va cantar els Segadors per celebrar que s'havien posat d'acord tan sols estaven jugant amb els sentiments de la gent perquè després no van saber defensar units el que tan d'esforç va dur pactar. Que són tots una colla d'impresentables. I que els únics dubtes que tinc són entre votar que no o bé aprofitar el diumenge de juny per fer el primer banyet a la platja... I no crec que sigui l'únic...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, i jo opinava igual que tu! :S

De tota manera, les dues opcions que planteges al final no són pas mútuament excloents, no? Imagino que deus estar empadronat al poble on nasqueres. Llavors, diumenge al matí a primera hora, amb les xancletes, les ulleres de sol i la tovallola, te'n vas cap al col·legi electoral i votes que no [1]. Tot seguit, cap a la platja falta gent!

[1] I si no et/us mola votar que no, i així fer-li el joc i donar-li vots al PP (argumentari de dos dels del tripi i també dels convergents), feu-li una ullada a això.

Tatxenko ha dit...

Sí que voto allà on vaig a la platja, tan sols era una manera de parlar...
A mi això de que el vot del "no" se l'apropiarà el PP em sembla una paranoia. Com si el PP fos la primera força a Catalunya... És més, si al PP se li ocorregués votar que sí (vist l'Estatut que ha quedat a en Piqué i d'altres peperos segur que els faria molta il·lusió), la resta de partidaris del "sí" haurien de dir que "no" per no coincidir amb el dimoni???
I això del vot per la independència no m'acaba de convèncer, encara que no és descartable. Potser els poso un poema en el sobre, o una foto de la Katie Holmes amb barretina...

Anònim ha dit...

Mira, jo tinc molt clar el meu vot i tant se me'n dona si se l'apropia el PP, ERC, els sociates o la Mare del Topo. Votaré el que crec més convenient i estic farta d'estos impresentables!!!!!!!!!!! Si sabés que majoritàriament la gent s'abstindrà, t'ho ben asseguro que no hi aniria a votar, només perquè sàpiguen que n'estem ben farts!!!!!!!! Que tot és una patranya que només alimenta la seva subsistència, que és l'únic que els importa i tant se'ls en fot l'autonomia de Catalunya. Com que ells sempre es deixaran donar pel cul per Madrid es pensen que tota la ciutadania pretén el mateix. Mira, m'has agafat en un mal moment, potser.

Anònim ha dit...

No sé si això últim anava per mi o no, però en tot cas voldria remarcar que jo no dic que votar "NO" sigui donar el vot al PP. Tal com deia al parèntesi, aquest és un argument esgrimit per tots els partits (menys ERC i el PP, és clar).

Ah, Tatxenko, jo això de la Katie Holmes ho deixaria córrer... Segurament tampoc sabrien qui és (i amb tots aquests rotllos raros de la cienciologia, quasi que millor). Això sí, si la foto fós només amb barretina, la cosa ja tindria més gràcia! :P

Tatxenko ha dit...

Tempus Fugit: jo només sentir la paraula Estatut sento calfreds. I sí, tot és una patranya que no els acaba de sortir bé...
Palatreco: EVIDENTMENT que NOMÉS duria barretina (i col·locada a la closca, que és on toca). ;)