dimarts, 26 de juliol del 2005

Cap de setmana

Avui és Santa Anna, patrona de Blanes (felicitats, Annes). I el cap de setmana passat hi va haver el gruix d'actes de Festa Major. Bé, la veritat és que la Festa Major de Blanes no és res de l'altre món. Es resumeix en 7 nits seguides de focs artificials, dels quals la majoria de blanencs ja n'estem ben farts..., unes barraques on hi toquen grups de música desconeguts i horribles que a les 3 de la matinada ja han acabat de destrossar-nos els timpans..., i una fira amb moltes atraccions, de les quals tan sols sóc usuari de la granota i dels camells. (I no, no és que sigui per zoofília ni res semblant!!!) A part d'això, es fa un correfoc, un correaigua (suspès per la sequera) i concerts per la gent més madureta amb grups com Los Manolos.

I tot això amanit amb una gentada increïble. Aquest cap de setmana deien que havia passat per Blanes un milió de persones. I jo m'ho crec (de veritat). Estic segur que hi havia cinc o sis cops més gent que al passeig de Gràcia en la manifestació contra la Guerra d'Iraq... I el dia de la manifestació aquesta van dir que érem un milió. Quina gran mentida. Un milió de persones entre la Diagonal i la Plaça Catalunya (fins i tot comptant que els carrers del voltant anessin plens) no hi caben si no estan una sobre l'altra.
En conclusió, marxo de Barcelona perquè estic fart de la gernació de barcelonins i resulta que el meu poble està molt pitjor. Hauré d'emigrar...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Que ets usuari dels camells, dius? Home, sí que deu ser depriment trobar-te casa teva a rebentar de xaves i guiris, però LES DROGUES NO SÓN LA SOLUCIÓ!

Simplement, digues que no. :D

Tatxenko ha dit...

Osti palatreco, et veig molt tiquismiquis... En tot cas, tens raó. Les drogues no són la solució. La solució és l'extermini del turista invasor. ;)
(com se me'n va, avui...)

Anònim ha dit...

Bé, si ell s'escaqueja sempre ens en pots fer un resum tu mateix! :P

Tatxenko ha dit...

Ehem, lo de l'aventura del divendres, ho he intentat, però hi ha llacunes... I a part, no sé quin interés pot tenir... almenys explicat des del meu punt de vista. Bé, igual et faig cas i m'animo. I sinó, com en palatreco diu, ho pots fer tu des del teu blog, i així l'actualitzes... ;)