dilluns, 4 de juliol del 2005

Lo vi de Batea

Looooooooooooooooooooo vi de Batea, lo vi de Batea, lo vi de Batea, lo vi de Batea, lo vi de Bateaaaaa!!!!!

Este cap de setmana ha sigut gairebé complet. De casament per Tortosa i després excursions per les Terres de l'Ebre, que com més hi vaig, més m'agraden... I de cop i volta, la tornada a BCN, que cada vegada se'm fa més traumàtica. Tan, que se'm passen les ganes d'escriure i tot. En tot cas, visquin lo Quico el cèlio, el noi i el mut de Ferreries (o com es diguin), que els nuvis s'estimen i que visca lo vi de Batea (encara que em vaig quedar amb les ganes).

Au, salut, lectores i lectors!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Després de tot el que hem fet el cap de setmana i de lo xules que van ser les noves, esperava un blog amb una mica més de xixa... A veure si t'animes...

Sa Roqueta

Tatxenko ha dit...

Estic patint de ple el "síndrome de la tornada a BCN després del cap de setmana". Com un dominguero-xava-pixapins-fanga qualsevol. Que trist, que trist, que trist...

Dóna'm un dia per aclimatar-me.

Jordi Arrufat ha dit...

I vostè com se diuuuuu???

Jo? Ehem...Miquel...(Mirada perduda)

Miiiiiiiiiiiqqqueeeeeeeeeeeeeeeellllllllll

Bé, esperem que et torni aviat l'inspiració....