dijous, 15 de setembre del 2005

Homes i dones

Sempre he sentit a dir que darrere d'un gran home hi ha una gran dona. Segurament es podria dir que dins de darrere tot home imbècil amb poder hi ha una gran dona. O que tots els homes són estúpids i sense les dones no seríem res. O que un món sense dones no seria tan bonic. Bé, el que està clar, és que les dones també són responsables dels desastres que hi ha al món. Tant o més que els homes. I sinó, no es produirien fets com el de la foto: és en George Bush, durant la darrera Assemblea de les Nacions Unides, demanant permís a través d'una nota a la Condolezza Rice per anar a fer un riu. La foto és de Reuters i surt a la portada digital d'"El Mundo", i segurament farà parlar molt... Si li ha de consultar si pot anar a fer una pixadeta, creieu que ella no va tenir un paper imprescindible en la Guerra d'Iraq??? Si és que, en determinades coses, tots som iguals: homes, dones, travestis i micos.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nanooooo! Ahir no vaig visitar el blog, pensant que l'abandonaries per un dia (i perquè vaig tenir bastanta feina, també :P) i ara em trobo amb dos articles!

Però bé, intentaré relacionar-los preguntant-me al meu torn si l'Espe Aguirre i en Zaragoza tenen un gran home o una gran dona al darrera, o uns grans (fracassos d') assessors, o van per lliure i se les empesquen ells tots solets, o què...

Anònim ha dit...

Jo també estic contenta de llegir-te sovint i que deixis el blog. Tens una nova lectora i no pots deixar d'escriure home.

Anna