dimarts, 13 de setembre del 2005

Som-hi!

En començar a escriure aquest blog, la meva intenció era desfogar la necessitat creixent que tenia d'escriure. Mig any més tard, aquesta necessitat s'ha convertit uns dies en un plaer (la majoria) i d'altres (molt pocs) en (gairebé) un suplici. Volia escriure relats breus, alguns inspirats en anècdotes personals i d'altres totalment ficticis. Amb el temps, però, sembla que la inspiració m'ha fallat una mica i he acabat fent de simple comentarista político-social. Com un simple columnista de diari que parla del que ha vist o ha sentit en els mitjans de comunicació. I, tot i que em resulta més senzill, no em sento gens satisfet amb aquest canvi en el blog. Una de les causes que pot haver influit en aquesta reorientació és que he començat a fer els primers esbossos d'una novel·la i se m'endú bastant de temps (i d'inspiració). També, des de la tornada de vacances, el ritme de treball aquí a l'empresa s'ha multiplicat per mil i no puc dedicar gaire temps a escriure. Per tant, us informo que a partir d'avui, podria ser que no publiqués escrits diàriament, sinó de forma més espaiada, en tot cas, segur que n'hi haurà més de dos setmanals.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, no pot ser això!!!! No ho facis!!!! Si ho fas, la gent deixarà d'entrar-hi cada dia, i a poc a poc anirà perdent força!

Jo m'ho repensaria, eh?

Sa Roqueta

Anònim ha dit...

El mateix dic jo. I tranquil, a mi ja m'interessen els comentaris "politico-socials", encara que a vegades no hi estigui d'acord.

No ens deixis abandonats!

Marc

Anònim ha dit...

Plataforma anti-abandonament-del-blog-per-part-d'en-Miquel, ja!