divendres, 23 de desembre del 2005

Bones festes!!!

Em queden poques hores de feina i m'agafaré vacances fins l'endemà de Cap d'Any, o sigui que us vull desitjar a tots i totes (com odio aquesta formalitat del masculí/femení) unes Molt Bones Festes i una Gran entrada d'any. I, sobretot, que sigueu molt feliços aquests dies i que l'any 2006 sigui molt millor que aquest.
Per cert, avui he anat a la piscina i he tornat a xocar amb el mamellam de la mateixa dona del mes passat. Ja m'estic preocupant, perquè avui, igual que el darrer cop, sa Roqueta no ha vingut amb mi. Voldrà rotllo, la senyora aquesta? M'estarà buscant? Com s'entén que fent jo esquena es col·loqui de forma que la meva mà esquerra impacti directament amb el seu pitram? Serà això una senyal del famós llenguatge no verbal i jo no me n'he adonat??? Brrrr....
Ah, si podeu, llegiu la columna d'en Desclot a l'Avui d'avui (catalans i valencians, cosins germans): com el boicot espanyolista no afecta als productors de cava i serveix per aprofundir lligams entre empresaris del nord i del sud de la Sènia...

10 comentaris:

Anònim ha dit...

1a. "Tots" no és masculí, és genèric. Serveix per a mascles, femelles, transexuals i el que convingui. Per tant, pots fer-lo servir tranquil·lament, a no ser que sa Roqueta digui el contrari (més que res, perquè pot prendre represàlies).

2a. Espero que t'adonis que aquella senyora t'està perseguint abans que te la trobis a la dutxa dels vestidors, amb roba i actitud de lleona...

Bon Nadal i Bones Festes a tots plegats!


Marc

Anònim ha dit...

Bones Festes per totes les persones lectores d'aquest blog! (Miquel, aquesta seria una formula políticament correcta, de les que recomana la Gene...)

Apa, a disfrutar de les vacances, que per cert, tinc la sort de fer-ne dues setmanes...;)
Com els vells temps...

Anònim ha dit...

Ei, que jo no tinc res a dir respecte això del "tot"... Si bé és cert que sovint el llenguatge està molt pensat en masculí, també trob un poc ridícul que a cada dues paraules, d'una hagis de fer el femení.
Ara que, ja que m'hi fas pensar, una possible solució seria fer-ho tot en femení i ja està, no? ;)

O sigui que molts d'anys i bones festes a TOTES!

Sa Roqueta

Tatxenko ha dit...

Això de ser funcionari és la REÒSTIA. Quines ganes que tinc de fer vacances de Nadal a Reis... Buaaaaaa...
Marc, no m'espantis que si realment em persegueix puc morir esclafat... ;)

BONES FESTES A TOTHOM (i a "TOTDON", per si hi ha algú suspicaç)

Anònim ha dit...

No Miquel, t'equivoques, no faig vacances per ser funcionària (que no ho sóc...) sinó perquè enguany m'he casat i tinc superàvit de vacances. O sigui que ja ho saps, si vols tenir quinze dies extra ves posant data i lloc...
;)

Tatxenko ha dit...

M'he quedat sense paraules... ;)

Anònim ha dit...

Poc més per afegir: Bon Nadal, Bones Festes i Bones Digestions! xS

Jordi Arrufat ha dit...

Felicitats per delimitar Catalunya i el País Valencià a partir del Sénia (el riu és masculí, el poble femení) i no a partir de l'Ebre com fan molts intel·lectualoides xaves. ;)

Jordi Arrufat ha dit...

Per cert, et mano deures per a quan reprenguis el blog.
Estaria bé que canviessis el link al meu blog, ara ja no estic a Alger, pots dir que estic
1) A Casablanca
2) Al Marroc
3) Al Maghreb
4) Al Nord d'Àfrica

Qualsevol opció és bona.

Anònim ha dit...

Molt bones festes i per a aquells que tingueu vacances, gaudiu-les. Jo seguiré trencant-me el cap pensant en com omplir una plana i mitja de diari. Idees?

Andorra