dimecres, 12 d’abril del 2006

Cotxes

Per què hi ha gent que es compra cotxes de dues o tres portes? Per què molts dels que ho fan són joves? No trobo cap avantatge al fet de tenir un cotxe de dues o tres portes: encara que no tinguis fills ni massa amics o familiars a qui dur en cotxe, només que un cop hagis de dur algú a la part de darrera, o hi vulguis posar paquets o bosses perquè véns de comprar, has de desplaçar el seient. I això és una putada. Algú ho sap? És que he preguntat a alguns dels que tenen cotxes de dues portes i m'han dit que és perquè són més macos i estilitzats. És veritat això? A mi, que hi hagi més o menys portes no em molesta a la vista, ara bé, potser és que sóc rarot, rarot... I perdre comoditat per estilització ho trobo absurd. Segur que hi ha d'haver alguna altra raó que se m'escapa...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Els cotxes de tres portes són una merda. Jo en tinc un, i me'l vaig comprar perquè me'l deixaven bé de preu. Heus aquí.