dimecres, 5 d’abril del 2006

Pares, mestres i alumnes...

Cada dia tinc més clar que el que no passi a Blanes no passarà enlloc. Des de quan té més credibilitat un alumne (per molt que sigui el teu fill) que un professor? Ara resulta que si un alumne es porta malament, la culpa és de la mala educació que se li imparteix a l'escola. Mentrestant, els pares han dimitit de tot, excepte d'anar a buscar les pessigolles als professors que suspenguin als seus estimadíssims i desconeguts fills... Quanta irresponsabilitat! No es podrien tancar determinats pares en un reformatori?

2 comentaris:

Jordi Arrufat ha dit...

El post d'ahir és una indirecta al "paron" del meu bloc?
Jo tb estic bé, el que passa és que he enganxat dos sopars fora de casa en dos dies seguits i precisament és a l'hora de sopar quan escric al meu bloc.
Per demà (dijous al mati) intentaré que hi hagi post.

Tomeu ha dit...

Si a la revolta del professorat i a la creació de reformatoris pels pares !!!!! on he de signar ?!?!