dimecres, 20 d’abril del 2005

Contra els fumadors

Doncs això. Ja n’estic fart, dels privilegis que teniu els fumadors. Podeu fumar en tots els llocs públics imaginables. Vagi on vagi : bars, restaurants, discoteques, estacions de metro, a l’aeroport… sempre un o altre de vosaltres està fumant, per molts cartells que ho prohibeixin. Sou així d’intolerants.

Em molesta moltíssim el fum que despreneu. Em produeix picor al nas i als ulls. Per culpa dels vostres capricis m’he d’estar mocant i gratant els ulls quan estic a prop vostre. I no m’agrada que em toqueu els collons d’aquesta manera. A més us fa pudor l’alè. Una pudor increïblement horrible. Però bé, com que sou lliures de fer el que vulgueu no em posaré amb els efectes que el tabac pot causar sobre vosaltres, ni esmentaré les probabilitats que teniu de dinyar-la abans (per a això ja teniu els paquets de tabac que us ho recorden). Jo només em queixo dels problemes que el vostre vici em comporta a mi. L’aire dels bars no és vostre, ni el de les discoteques, i menys el gust de l’entrecot que m’estic endrapant quan el viciós de torn decideix encendre el seu cigar.

Hem d’aprendre a conviure. Jo no tiraré gas mostassa quan entri en un local públic i a canvi vosaltres apagareu els vostres cigars. Un pèl dràstic??? Potser sí…, igual començaré duent sempre amb mi un esprai de laca de la meva àvia i cada cop que m’arribi el fum d’un de vosaltres la buidaré sobre el vostre cap. A veure si us agrada, colla de dropos!

Si realment deixeu de tocar els collons en públic, us donaré les gràcies perquè començareu a ser més humans. I ja ho sabeu, si voleu fumar, feu-ho on no emprenyeu a ningú (per molt que estigueu al carrer, vigileu que el fum no vagi cap a algun possible transeunt). I si és possible no llenceu les burilles al mig del carrer que fent-ho tan sols demostreu el que sou: una colla de porcs insolidaris.

Sort que mica en mica aquesta impunitat amb la que actueu se us acaba

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic completament d'acord amb tot el que dius i ho comparteixo al 100%. Ara... una mica agressiu, no?

Sa Roqueta

Anònim ha dit...

Jaja això em recorda el que vaig veure a Holanda en arribar a l'aeroport d'Schipol (qualsevol coincidència amb el nom real és casualitat). Al lloc de recollir les maletes hi havia un espai d'un metre quadrat com a molt (quina mania últimament de mesurar-ho tot en m2 :P) on hi havia un nombre incontable de persones. L'escena era d'allò més depravada, tots donant-li al vici, fins i tot la Reich va desistir de fumar el seu ansiat cigarret.
Lo ideal seria que es respectessin aquests espais però la veritat és que estem invaits de fumadors i només em puc mirar les mesures com la de prohibir fumar en locals i restaurants de menys de 100m2 (ja hi tornem) amb escepticisme. Primer per que el 80% dels barmans són fumadors i segon per que si prohibeixen fumar la clientela s'anirà a un local diguem-ne més permissiu... serà com a la llei seca jajaja. NO oblidem tampoc aquest curiós i entranyable col·lectiu que és el fumador de cap de setmana (hi ha algo més absurd que fumar només quan es surt a la nit¿??¿)

PD: a partir d'avui començaré una nova campanya de "acoso i derribo" amb la Reich per que deixi de fumar...

Tatxenko ha dit...

JEJEJE... Espero que quan la Reich llegeixi el post no deixi de parlar-me... ;-)

Per cert, Sa Roqueta... potser sí que tens raó... Una mica agressiu, però és que em va sortir així. Què hi farem...