dimecres, 13 d’abril del 2005

Una de condons

Suposo que el títol us haurà cridat l’atenció, sobretot després dels temes tan transcendentals dels darrers escrits… Doncs el tema pot tenir el seu què: Un amic meu (ehem…) em va explicar la següent història, que transcric tal i com me la va fer arribar (per això és en primera persona, malpensats):

L’altre dia vaig anar a comprar condons a la farmàcia. Em dones una caixa de preservatius, sisplau? Ah, que sigui de dotze… Veient que la farmacèutica començava a remenar per sota el taulell de vidre em vaig començar a fixar en les caixes que hi havia: Durex nosequè (3 o 4 caixes diferents), Control nosequè (3 o 4 caixes més, totes diferents) i, la caixa que em va cridar l’atenció: FAMILY 12 preservativos. El primer que vaig pensar va ser: deuen vendre algun condó aquesta gent??? Com es pot posar aquest nom a una caixa de condons???? És com posar-li CARIES a una marca de dentifricis…

Bé, la qüestió és que la farmacèutica, tota bufona ella, després de remenar una bona estona sota el taulell, em va dir: DONCS NO TENIM CAP CAIXA DE 12, SE’NS HAN ACABAT. Jo, pobre de mi, vaig gosar preguntar i aquesta?, tot assenyalant la caixa de FAMILY 12 preservativos (i començant a exprimir el cervell per trobar alguna excusa per dir que no la comprava). Doncs no va fer falta inventar cap excusa perquè em va deixar anar: NO, AQUESTS NO, QUE SÓN DE LA GENERALITAT I ENS OBLIGUEN A VENDRE’LS I ELS HI HEM DE FER BOICOT. Vaig quedar-me flipant. Com que la Generalitat es dedica a vendre caixes de preservatius????? Resposta encara més enigmàtica: DONCS SÍ, PER DAVANT DIUEN UNES COSES, PERÒ PER DARRERA, MIRA…
Doncs posa-me’n una de 6… però exactament, és la Generalitat qui ven els preservatius? SÍ, SÍ I ELS HEM DE BOICOTEJAR.
Anava a fer una altra pregunta, però entre la gent que tenia a darrera amb l’antena posada i la sensació de que ja tenia l’objectiu complert (no comprar-los de la marca Family) vaig decidir pagar i marxar amb la meva caixa de 6 “controls”.

Fins aquí la història en sí. A falta d’anar a una altra farmàcia in situ a xafardejar caixes de condons, he fet una recerca per internet sobre la marca Family aquesta i no he trobat cap web ni res: només una comparació de marques de preservatius fetes per Eroski-Consumer on hi surt (realment existeix!!!!) i un blog d’algú a qui li va passar algo semblant a “lo del meu amic” i afegeix que en la foto de la caixa hi apareix una parella amb NENS(¿?)!!!.

Sé que entre vosaltres hi ha “enteradillos” i gent amb contactes prou directes en farmàcies… Algú em podria dir què té a veure la Generalitat amb la marca Family aquesta? I per què se li fa boicot??? (La resta podeu opinar, també!!!!)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Francament, això que els vengui la Generalitat té certa flaire de llegenda urbana... En canvi, la puta realitat és que sempre passa el mateix: tenen paquets de 6 de tot tipus, però de 12 no. O la gent folla molt i s'acaben, o molt poc i ja ni en venen!

I no, no m'oblido de la signatura
;)

Jordi Arrufat ha dit...

Recorda que la majoria de farmaceutiques de Catalunya són gent propera a UDC i per tant afins a la seva concepció de la familia.
Això pot ser una pista.
No pot ser que la Generalitat estigui preparant algun tipus de projecte de llei que perjudici d'alguna manera o una altra a les farmacies?

Anònim ha dit...

em dono per al·ludida, ja investigaré...
prometo mantindre-us informats...