divendres, 22 d’abril del 2005

Sant Jordi

Ja tinc ganes que arribi demà. Serà un dia intens voltant per Barcelona amunt i avall, repassant totes les parades de llibres per veure què compro. Perquè... digueu-me garrepa, però aprofito que demà els llibres tenen descompte per comprar-ne molts. Podria dir que compro llibres que em duren tot l'any. Ara mateix, encara tinc algun llibre que vaig comprar per Sant Jordi '04 i no he tingut temps per llegir.
Seria més barat anar a una biblioteca? Sí. Però és que un llibre no és una cosa que llegeixes un cop i te n'oblides. Almenys en el meu cas, tard o d'hora acabo tornant sempre a revisar què he llegit, perquè m'ha agradat molt algun apartat en concret, perquè m'ha encuriosit o bé perquè de tan dolent que era no me'n volia oblidar.
Els meus gustos no són gaire estranys (sempre compro algun "best-seller"), però al final sempre acabo arribant a casa amb el darrer Premi Sant Jordi i diverses novel·les de semidesconeguts autors del país acompanyant la rosa. En alguns casos són lectures perfectament ignorables, però de tant en tant hi ha alguna sorpresa molt i molt agradable. Encara recordo la lectura de la "Pell Freda" per Sant Jordi del 2003, quan encara era un llibre desconegut...
Bé, felicitats als Jordis, Georgines, Jordines i a tots els que demà celebrin alguna cosa!

6 comentaris:

Jordi Arrufat ha dit...

Gràcies gràcies,
xeic, això de REllegir llibres té molt de tufo a activitats de expresident del govern bigotut durant les seues vacances.
Ves en compte amb aquests gustos imperials que tens.
Si t'agafa per jugar al domino quan vagis al poble de Sa Roqueta fes-t'ho veure.

Tatxenko ha dit...

Una cosa és revisar el que he llegit (ho faig sovint) i l'altra rellegir un llibre (poc freqüentment, i només amb llibres que faci moooolt que he llegit).

Tampoc és el mateix jugar a dòmino a Mancor de la Vall (http://www.ajuntamentmancordelavall.com/) que a Quintanilla de Onésimo (http://centros4.pntic.mec.es/cp.ribera.del.duero/Quintanilla/QUINTANILLA.htm), per molt que tinguin un nombre d'habitants similar i hi governin els mateixos... No fotem!

;-)

Anònim ha dit...

Avui t'ha quedat un xic intel·lectual, eh! Això de rellegir llibres no es fa, la gent normal només torna a mirar pel·lícules...

És broma!

Marc

Trescamons ha dit...

Ei noi, quina idea idea més bona m'has donat! Acab d'entrar al teu blogspot i ja m'he creat el meu. Crec que és una manera ideal per deixar constància de tot allò que ens passa pel cap, allò que ens preocupa...I ja se sap que el fet d'escriure els pensaments ajuda a aclarir-los.
Tot i que encara no he escrit res (la diada de Sant Jordi no em deixa gaire temps lliure)et dic la meva adreça:
www.barneuresa.blogspot.com

Anònim ha dit...

Bon dia Miquelet! A Sineu hi havia la 'calle migueletes'. No sé si té res a veure amb tu però després d'aquesta verborrea que has deixat anar trobam que te la mereixes. En ca contrari et farem un pasi VIP a la BN.

Per cert, el sofà de la KJHOUSE adorm a la gent, no?

Bonda i bon inici de setmana.

K&J

Tatxenko ha dit...

Uep parella... El que no hi hagi a Sineu no hi és arreu... però dubto que el carrer anés a nom meu. Per tant ja em podeu anar preparant el passi VIP per la BN (encara que sigui per venir a netejar la cisterna).