dijous, 8 de juny del 2006

"Aporellooosssss..."

Avui la meva companya de feina, la que té mala llet i explica xafarderies i hi tinc tan bona relació, en veure'm arribar ha començat a cridar: "es-pa-ñaaaa, es-pa-ñaaaa!". Li he preguntat que què li passava i m'ha dit que ahir "la selección" va guanyar. I jo li dic que no sabia que el Mundial de futbol ja hagués començat. I em diu que no, que era un amistós i que havien guanyat a uns que no sap qui eren (Croàcia) i que ho sap perquè el seu marit (militant del PP però millor persona que ella que és sociata a mort) estava mirant el partit a la cuina. I jo li dic que fa bé de celebrar les victòries en partits amistosos perquè poca cosa més podrà celebrar. I em pregunta que qui vull que guanyi. I jo, que ja m'esperava que em burxaria, la molt... va i li dic que vull que guanyi Catalunya, però que ja que no ens deixen, doncs que guanyi qualsevol menys Ecspanya. La tia em mira com si vegés un OVNI, em diu radical i m'acaba dient que jo hauria d'anar amb Espanya que és "de todos" i blablabla... Jo ric i la deixo fer imaginant el dia que els eliminin. En el fons no és massa mala persona...

Ara bé, collons amb els espanyols: fins i tot ens obliguen a escollir la seva selecció de futbol, ells que són tan oberts, tolerants i universals... Per cert, mireu aquest video de com en poden arribar a ser de cutres...
ah i ja me n'oblidava: què en diu d'això de les seleccions esportives, l'estimat Estafotut? Mireu què deia l'estatut del Parlament del 30 de setembre (article 134.1.b) i mireu què n'ha quedat, d'aquest punt... RES.

1 comentari:

Anònim ha dit...

osti, però el video "estrella" del mundial per a ejpaña no era el del "Koala", aquell que canta: - opà, viazé un corrá -

Mon Dieu!, que hem fet per probets de natros per a merèixer això i estar sotmesos per n'esta colla de matats!!!???
Per cert, a veure si un dia et marques un diàleg de la tia esta companya teva i el seu gordito, que me la imagino i me posa...
Salut i força Trinitat i Tobago!