dijous, 22 de juny del 2006

Petards

De petit vaig iniciar-me en això d'encendre (i tirar) petards, coets i bengales. Mai li vaig trobar la gràcia a encendre trons, piules o masclets i llençar-los per tal de que explotessin i fessin soroll. I a mesura que em vaig fent més gran, menys gràcia li trobo a tot el que va relacionat amb els petards i els focs artificials... Tan sols m'encanten els correfocs, potser per la seva espectacularitat i perquè són més interactius... La qüestió és que se'm comencen a fer insuportables els petards llençats indiscriminadament aquests dies previs a la revetlla de Sant Joan. No es pot ni caminar tranquil pel carrer, ni seure en un banc per llegir perquè els espetecs et poden sorprendre en qualsevol moment.
Sort que només és una setmaneta...

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai, que t'estàs tornant un carca!!!! Has de ser d'esperit més jove!!!

A jo tampoc m'agrada, però no m'ha agradat mai! A Mallorca això no s'estila i quan ho vaig veure per primera vegada vaig pensar que aquests catalans peninsulars estaven com una cabra!!!!

Per sort, passarem el Sant Joan a Mallorqueta i no haurem de patir, eh??

Sa Roqueta

Tatxenko ha dit...

Que facin el que vulguin durant la nit de Sant Joan, el problema és que la cosa comença abans i acaba després... Com els llums de Nadal que són encesos el 30 de novembre...

Anònim ha dit...

Sempre remugues!

;)

Sa Roqueta

Tatxenko ha dit...

Hauré de fer un llistat de coses il·lògiques i que es podrien millorar. A veure si algú m'ajuda...

1. Petards fora de la nit de Sant Joan
2. Llums de Nadal a finals de novembre
3. ...

Anònim ha dit...

La picabaralla l'obviaré perquè a hores d'ara ja l'haureu resolt de bona manera.
A mi, carca si vos vol, los petardos me posen histèrica perduda perquè són absurds per definició i els pares dels nens que tiren petardos haurien de portar-te un al cul que s'encengués quan no vigilen als petits amb l'encenedor. Oi que s'entén la imatge????
I no cal que digueu que passareu Sant Joan a Mallorca perquè això em fa enveja.

Anònim ha dit...

A mi m'ha passait igual que tú amb los petardos: de petit no me feien massa gràcia, però en tirava. Ara ja no els soporto fora de la revetlla!
I no et queixis per les llums de Nadal: al meu poble les tenim des de novembre fins a mitans de febrer!! Per què? Perquè fem la festa major la primera setmana de febrer.

Jordi Arrufat ha dit...

Tatxenko hauria de menjar més baldana i beure més mistel.la que darrerament està d'un abuelo cebolleta que no s'aguanta.

Que no que no, que es broma home, passa-t'ho bé per Mallorqueta!

Mireia ha dit...

Els meus pares tenen un gos que es passa cada any tota aquesta setmaneta a sota la taula del menjador, tremolant el pobre.