dimarts, 13 de juny del 2006

Temes diversos...

Tema 1:
Ahir vaig anar a pagar als del gas. El resultat va ser que els vaig dir que eren uns incompetents, vaig aconseguir una mínima rebaixa de quatre euros i em van signar un paper conforme la responsabilitat per si la instal·lació del gas està mal feta la culpa és seva. La cosa va anar de la següent manera:
La noia (sudamericana) que em va atendre em va dir: "no nos enfadaremos por 3 euros de nada" i li vaig respondre: "doncs me'ls treus i que consti que també em queixo dels 32 Euros que costa l'altre tub". I va i m'ensenya l'albarà de compra del tub que a ells els havia costat 21 euros, o sigui que em treien un marge del 33% per un tub que jo ja tenia i ells van llençar. Com que m'estava escalfant massa i qui acabarà pagant la reparació és la mestressa del pis, vaig afluixar i els vaig pagar. Quan li vaig dir que em posés el segell de l'empresa al full que he d'enviar a Gas Natural, la tia crida a un encarregat que corria per allà: "-Compadre, venga acá que eso no sé muy bien qué es!" i apareix un altre sudamericà que em diu que per posar el segell costa 80 Euros, ja que és per la responsabilitat civil i que si passés res amb la instal·lació ells serien els responsables. Penso que, definitivament, aquesta gent són uns lladres. Els dic que em posin el segell i que no penso pagar un euro i que és evident que ells són els responsables de la feina que han fet i que no pagaré per això. Em posen el segell i marxo d'allà. (Ah, l'empresa és el primer enllaç).
.
Tema 2:
Els dubtes d'ahir segueixen ben vius però no hi ha cap novetat. Haurem d'esperar a finals de setmana.
.
Tema 3:
Aquest cap de setmana a Blanes vaig saber que a casa ja hem rebut l'Estatut: un exemplar per tota la família, o sigui que haurem de fer torns per llegir-lo, si és que algú en té ganes... També hem rebut el sobre i les paperetes per votar i m'he quedat flipant perquè hi ha tres paperetes: la del Sí, la del No i una tercera amb un requadre en blanc. La veritat és que no ho trobo gaire normal. En la resta d'eleccions, em sembla que per votar en blanc n'hi ha prou amb posar el sobre buit a l'urna. Si més no, mai he vist una papereta que posi "Eleccions al Parlament de Catalunya. Dono el meu vot a la següent candidatura: en blanc...". Quines ganes de malgastar paper imprimint una papereta inútil, no trobeu? A no ser que això sigui un favor que fan al senyor de la impremta de paper... Ara, que ja posats, podrien fer més paperetes:
- Voto NO perquè aquest Estatut rompe Eppañña.
- Voto NO perquè aquest Estatut permet l'avortament i el bisbe m'ha dit que voti NO i el que diu el senyor Bisbe va a missa.
- Voto NO perquè vull l'Estatut del 30 de Setembre.
- Voto NO perquè vull la independència.
- Voto NO per dignitat.
- Voto NO però no sé perquè (ho he triat a pedra, paper, tisora).
- Voto SÍ perquè ho diu en ZP
- Voto SÍ perquè ho diu aquest jovenet guapo que supleix en Pujol
- Voto SÍ perquè sóc d'esquerres i verd de debò, però da dabò da dabò, ehhh?
- Voto SÍ perquè sempre s'ha de dir que sí.
- Voto SÍ perquè sinó guanya el PP (i ho utilitzarà contra Catalunya)
- Voto SÍ però no sé perquè (ho he fet a cara i creu).
- Voto NUL perquè són tots uns fills de puta.
- Voto NUL: (espai en blanc per posar un poema o dedicatòria original)
- Voto NUL perquè m'he deixat les ulleres de llegir a casa i he fotut dins el sobre tota la propaganda electoral, totes les paperetes i el meu nom i adreça que venia imprès als sobres.
- Voto ABSTENCIÓ però com que he anat a la platja i ja estava plena, m'he ratllat i he vingut a dir que m'abstinc, però com que he trobat aquesta papereta adequada pel meu perfil, l'he posada a l'urna.
- No VOTO perquè em van robar el DNI la setmana passada, o l'he perdut, o no sé on carai el tinc, però que consti que hauria votat, eh?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

La darrera opció és l'única que no és vàlida, perquè també pots votar amb el passaport o el carnet de conduir...

Jo també he vist "en vivo i en directo" un cas de vot nul en què, a dins del sobre, no hi faltava ni el plàstic de l'enviament: papereta, propaganda, dades personals, etc, etc.

Marc

Anònim ha dit...

Tatxenko els del gas són uns lladres, els de l'aigua també, els del petroli, què t'haig de dir d'aquests lladregots i a pagar, a pagar sempre sóm els mateixos!!!!!!!!

Mireia ha dit...

Tema 1: O sigui que si no remugues et casquen 80 euros pel segell, quines galtes!

Tema 2: tu ets un bon jan i segur que tot va be.

Tema 3: llença a la paperera el text de l'estatut que t'ha arribat i mira't això, que votaràs NO a quatre mans si convé.