dijous, 27 de juliol del 2006

Brindem!!!!

Ho he aconseguit!!! El dia 1 de setembre canviaré de feina!!!! Deixo la merda de caiuco en què anava a la deriva per pujar a un altre vaixell que sembla molt més estable i més ràpid. Començaré fent de grumet, com aquell qui diu, fregant la coberta, però amb la promesa de ben aviat començar a pujar en l'escalafó fins a tenir la possibilitat de dirigir jo mateix el rumb. M'he tret un gran pes del damunt. Ja començava a estar mig depressiu i ara se m'obre una porta de bat a bat. Serà molta feina i molta implicació per poder arribar el més amunt possible, però això és el que necessito, després d'una època d'alienació mental. Em fot que em rebaixin el sou, però a mig termini tinc l'oportunitat d'igualar-lo i superar-lo. Brindem tots plegats amb un bon cava. Jo convido!
***********************************************************************************
Canvi de tema. Ahir vaig llegir al blog de l'At-turtusi la notícia que tot Casablanca comenta. Llegiu-la perquè té molta tela. Ara bé, no us penséssiu que a Mallorca tenen gustos massa diferents... Au, que ha arribat l'estiu i sembla que alguns s'han proposat deixar en no-res el blog de la Mireia...

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Home Sr. Tatxenko! quina gran notícia! Brindo amb vostè amb cava del bo per dues coses: per la feina nova i per què de moment, no haurà de fer de profe d'art, què bé, no? Me n'alegro molt, de debò.

Anònim ha dit...

Bueno, amb lo estressat que t'he vist últimament segur que un canvi t'anirà bé! A on dius es fem lo brindis? je je je
I si, vaia tela lo de la mamada de la marroquina! Però de moment, lo blog de la Mireia és insuperable!!

Anònim ha dit...

Felicitats per la feina! Pero be, jo de tu m'esperaria una mica perque a vegades et pots trobar que vas a pitjor quan tot indicava el contrari. Espero que no!!

Tatxenko ha dit...

Brindem, brindem fins emborratxar-nos! Estic convençut que aquesta feina on aniré no és la de la meva vida (si és que existeix la feina de la meva vida) però s'hi acosta MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT més que la que se suposa que estic fent encara. O sigui, que si l'he d'espifiar, millor que sigui per intentar el canvi que no pas per quedar-me on sóc, no?
O sigui, que merci per les felicitacions. Ja aniré informant!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS, DE DEBÒ!!
És el millor regal abans de començar les vacances!!!!

Disfruta-les molt i celebra tantes vegades com calgui el canvi de feina!!

Tatxenko ha dit...

Moltes gràcies!
Oi tant que és un gran regal!!! No pateixis que les disfrutaré!
;)

Anònim ha dit...

A la teua salut crack!!! Que tingues molta sort i que t'oblidis ràpid de les pijes del PP que tenies al voltant!
Salut.