dilluns, 17 de juliol del 2006

De feines...

El divendres vaig trencar per primer cop la tradició d'escriure un post diari, però va ser per un motiu justificat: vaig anar a una entrevista de feina a l'Ajuntament del meu poble. Va anar bé, però el peix ja estava venut. De vint-i-dos candidats vaig quedar el segon classificat. Ara hauré d'esperar a veure si el primer renuncia (viu molt lluny) i la plaça serà meva, si és que la vull i no tinc res millor...
En tot cas, amb les ganes de fugir d'on estic ara, estic buscant tantes alternatives i tan diferents les unes de les altres que m'estic començant a preocupar: la meva vida (laboral) ara mateix no té un rumb clar i la sensació d'angoixa i inquietud que duc a sobre m'està començant a preocupar. I la meva esperança de tenir alguna cosa lligada per abans de vacances cada dia es menor.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Aixxx Tatxenko! mira, em penso que ja t'ho vaig dir un dia... però hi torno. El dia que menys t'ho esperis s'obrirà el cel davant els teus ulls, i segurament podràs triar feina i tot! ja ho veuràs!

Jordi Arrufat ha dit...

El segon de vint-i-dos???
Vaja crack!

Amb una mica de sort encara podràs acabar a Blanes!

Anònim ha dit...

Digues-me antiquat, però pensa que "no hi ha mal que per bé no vingui". Per mi és un consol important, en aquest tema...

Marc

Anònim ha dit...

Només desitjar-te sort, això de la feina...és mitja vida (o més...).