dimecres, 29 de novembre del 2006

Retocs

Ara que no tinc massa temps,
he iniciat una nova etapa
en la feina i la vida privada,
sembla que bufen nous vents.
.
Ara que no tinc massa temps,
per escriure el que penso
amb la feina el temps perdo,
i a tot els he de dir amén.
.
Ara que no tinc massa temps,
la fugida és el destí
i organitzar-la el camí.
Cal esquivar molts contratemps.
.
Ara que no tinc massa temps,
el blog inicia una nova etapa
canvi de format i de solapa.
N'he quedat bastant content.
.
Ara que no tinc massa temps,
és el moment de dir
que no marxo del país,
només canvio de President.
.
Ara que no tinc massa temps,
salto d'en Pasqual
a en Montilla i a en Matas
en només tres dies.
.
Ara que no tinc massa temps,
és quan més temps perdo.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé pel canvi d'imatge, tot i que l'anterior ja era correcta, també. Per cert, parlant d'en Matas, trobo a faltar algun comentari sobre l'escàndol d'Andratx, i de passada també algun post sobre la nova coalició d'esquerra nacionalista a Mallorca...

Només són idees, no tens perquè fer cas a un vago com jo, que no fa ni l'esforç de crear un bloc propi...

Marc

Tatxenko ha dit...

No és que m'escaquegi... però el tema d'Andratx és tan i tan gran, hi ha tanta merda per escampar, que aquest humil blog no seria suficient per comentar-ho. En tot cas, i mentre penso per on començo, podeu llegir els blogs d'en Bayona i en Grosske que en parlen (i molt) i també la web disúrbia i anireu entenent de què va la cosa...

Anònim ha dit...

Home tatxenko!! i jo sense enterar-me'n que havies tornat...!! ara que jo tampoc tinc massa temps, et visito una estoneta per dir-te que et tornaré a llegir!!!