dimarts, 12 de juliol del 2005

Una explosió

Bé, acabo d'arribar al despatx i m'he trobat les companyes revolucionades. Sobre les 8 i poc del matí han sentit una forta explosió a prop del despatx. Han sortit i han preguntat però ningú sabia res. Han sigut moments de nervis, tot i que l'explosió ha sigut un carrer més enllà d'on estem. En veure que res no passava, han tornat a treballar, però al cap de no més de cinc minuts tot de sirenes han omplert la zona. Una altra companya que venia a treballar a quarts de nou s'ha trobat els cotxes de policia derrapant en contra direcció pel carrer Aragó!!!! i per Bruc. Han anat al Consolat italià que hi ha per aquí i hi han entrat corrents. A hores d'ara encara sento sirenes de policia o ambulàncies que volten per aquí.

Ara tinc un gran dubte. Ha sigut un atemptat (recordem que Itàlia és un dels objectius prioritaris dels terroristes) o bé una explosió de gas? En tot cas, mentre espero notícies per la ràdio o per internet (encara no he trobat cap referència enlloc), una cosa tinc clara: el terror ja és entre nosaltres.

4 comentaris:

Tatxenko ha dit...

Ara he vist a la Vanguardia que diuen que hi ha hagut una explosió al Institut de Cultura italiana del carrer Aragó i que hi ha un gos poli mort i un policia ferit. I que han sigut, probablement, grups antisistema cabrejats per dues detencions a Itàlia.

http://www.lavanguardia.es/web/20050712/51188936994.html

I un helicòpter que no para de volar per sobre dels nostres caps...

Anònim ha dit...

Jo treballo un carrer per sota d'on ha explotat la bomba. TAmbé he sentit el soroll, i el primer que he pensat, un tro, però el cel és ben blau avui... Dp una bomba, però ho he descartat per "improbable". Al final ha estat una bomba...
De moment tinc la mateixa informació que tu...
Igualment, sigui qui sigui qui l'ha posat, m'esgarrifo...

Jordi Arrufat ha dit...

Collons aquests antisistema...
sort que no està l'Acebes com a portaveu del govern sino ja estarien apuntant al Carod-Rovira...

Tatxenko ha dit...

Ha resultat ser una cafetera bomba. Aquests suposats anarquistes estan com a cabres! Cada dia més allunyats de la realitat... A veure si alguna anarquista que tinc en ment passa per aquí i ens il·lustra sobre quina "ideologia" tenen aquests individus...