divendres, 22 de juliol del 2005

Tercer sopar monotemàtic.

Ahir sabia on m’estava fotent i sabia el que passaria, però no va ser un “dejà vu”, perquè no vaig tenir la sensació d’estar revivint en el present un fet que ja hagués tingut la sensació d’haver viscut en algun altre moment. El que em va passar va ser que, des de que es va convocar el sopar amb les 3 casades de CT (3cCT), que ja tenia una intuïció bastant clara del que passaria. Doncs sí, els homes tenim intuïció, diguem-ne “masculina”. Us intentaré explicar aquest cas concret perquè us feu una idea de en què consisteix la “intuició masculina”:

Anem uns 3 mesos enrera: "Quedem 4 excompanys de classe per anar a sopar. 3 noies i jo. Una d’elles està casada i les altres es casaran en uns mesos. El tema de la conversa gira al voltant dels casaments i dels vestits de núvia i tota la pesca. Un pal suprem." En aquest post ja ho explicava.
Avancem 2 mesos més: La casada segueix (si ho llegeixes deixa algun missatget, no?) i les altres dues estan “a punt a punt” (també podeu saludar)… Ja pràcticament ho tenen tot preparat (o no). Tema de la conversa: els nervis de la organització del gran dia, els darrers retocs, un altre cop els vestits i, per variar una mica, parlen de ¿nens?. Jo segueixo prenent apunts.

Ara tornem al present, o millor dit, a ahir al vespre. Aquí és on la ja comentada intuïció masculina entra en acció. En rebre els mails convocant-me a sopar ja es deia que s’havia de parlar de “com havia anat tot”. Com que jo tinc intuïció, vaig pensar, això és que explicaran tots els detalls i anècdotes del casament i del viatge posterior. I jo, com a bon massoquista, què vaig fer?

Doncs com un campió em vaig empassar les dues hores llargues de “marujeo” pur i dur sobre el tema. Digueu-me inconscient, penjat, perdut, animal, el que vulgueu, però en el fons (no molt en el fons) em vaig divertir i tot. I és que és aquí on vaig trencar el segon gran mite sobre els homes en general. A part d’intuïció, també som uns xafarders. S’ha de reconèixer. No mirem “salses de tomàquet ni de roses” per la tele, ni llegim “lectures o holes en 10 minuts”, però en el fons (bastant al fons) ens agrada saber xafarderies.

I ara anant al tema del sopar d’ahir, la novetat va ser que vaig veure els anells. Quina gran cosa, això dels anells. En veure’ls vaig pensar, inevitablement, en en Frodo i la seva relació amb l’ANELL. Encara no sé perquè hi vaig pensar. En tot cas vaig aprendre que hi ha anells més rodons que d’altres, d’or blanc, d’or normal, de titani, amb pedres i amb “pedruscus”. Sempre és bo saber coses noves...

Bé, doncs així he acabat la setmana. Si tenim en compte que la setmana passada la vaig acabar anant de rebaixes com un gosset per tota Barcelona i aquesta m'he convertit en un "maruju", començo a tenir dubtes seriosos sobre la meva personalitat. Seré un calçasses??? M’estaré convertint en un metrosexual de comportament???? Això no pot ser. I el més important, no ho pot saber ningú! Em sembla que m’autocensuraré i no publicaré aquest post, no fos cas que els meus moments de debilitat deixin en entredit la meva imatge de “mascle ibèric”. Ehem...
Au, no rigueu i a treballar.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

De tots aquests pensaments en veu alta em quedo només amb un detall del segon sopar (el tema de la teva presumpta pèrdua de masculinitat ja la comentarem si de cas en persona en una altra ocasió): dius que vau beure vi de Can Negre en un restaurant prop de Santa Maria del Mar? De Can Negre de La Bisbal?

Colló... els bisbalencs estem conquerint Barcelona a poc a poc! Ja estic acostumat a veure camions de la Bugaderia l'Empordà, però això és nou!

Apa, bon cap de setmana!

Anònim ha dit...

Me sap greu decepcionar-te però ni de bon tros ets un metrosexual (ni de comportament...).

Els metrosexuals es pentinen els dematins, es posen cremes i colònies, els agrada anar de compres (i no es senten uns calçasses), els agrada dutxar-se, anar nets i polits, etc...

Encara dubtes sobre si ets un d'ells???

Sa Roqueta

Tatxenko ha dit...

Palatreco, el tema de la meva pèrdua de masculinitat queda fora de dubtes amb el comentari de sota del teu... (gràcies Sa Roqueta per recordar-me el que sóc, ja em començava a sentir malament i fins i tot estava pensant en depilar-me...) ;)

I sobre el tema del vi del segon sopar, em sap greu, però els de la Bisbal us haureu de seguir conformant amb el tema de la ceràmica i les bugaderies, ja que em sembla que hi ha un error en la frase: quan dic "vi de la casa NEGRE", volia dir (crec) "vi NEGRE de la casa". Em sap greu desilusionar les teves dèries expansionistes bisbalenques...
Salut!

Anònim ha dit...

Encara que els comentaris hagin desviat una mica el tema del post d'avui, jo, per al•ludida contesto:

Amics i amigues lectors del blog d'en Miquel: que quedi clar que molta conya i ironia amb les seves explicacions dels sopars de CT, però hauríeu d'haver vist com li brillaven els ulls quan nosaltres parlàvem!!

Em sembla que no trigarà gaire en fer el pas. De moment se sap tota la teoria (anells, petició, posar data, civil o per l’església, triar restaurant, menú, hotel, viatge...). O sigui que els més propers, aneu preparant la butxaca i el fetge...


Marta (una de les recent casades)

Anònim ha dit...

Te brillaven els ulls???? És vera això???? Aiaiaiaiaiiiiiiii....

Aiaiaiaiaiaiiiiiiiii... M'estic emocionant!!!!!!!!!!!

Sa Roqueta
;)

Tatxenko ha dit...

Ostres marta, la que has "liat"!!!!!!!

Els ulls no em brillaven. No teniu proves! Tot era un efecte òptic provocat per les ulleres velles que encara porto i el llum emprenyador que m'enlluernava.

Per tant, Sa Roqueta, no te m'emocionis abans d'hora!!! ;)

Anònim ha dit...

je je

Anònim ha dit...

Ja m'estranyava... de fet, els de Can Negre em sembla que no en fan pas de vi. Sifó i graciosa (gasosa, en el meu dialecte), cocacoles i fantes, i para de comptar.

Begudes carbòniques a banda, heus aquí els perills del ciberespai i la vida moderna: la interacció virtual de diverses persones separades per quilòmetres t'ha posat en un compromís bastant poc virtual! ;)

Anònim ha dit...

A veure si dieu la data amb antel·lació, més que res per reservar-ho a l'agenda!

;)

Marc