dimecres, 3 de maig del 2006

Ganes de dissabte

Avui és el segon dia de la setmana que vaig a treballar (fet que no vol dir que treballi massa) i tinc més ganes de dissabte que mai. I és que el fet que arribi el dissabte i no hagi d'estar per Can Fanga ni hagi d'anar a treballar em motiva a passar els dies de la setmana. Un darrera l'altre. Amb pressa i sense pausa. I quan arriba el divendres a la tarda he de posar el fre de mà: dos dies per avançar sense pressa i amb pauses. I sense pensar en el dilluns que inexorablement arriba i m'adono que estic dins la roda en la que mai hauria volgut entrar. Passar dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres per gaudir els dissabtes i diumenges i tornar a començar amb la vista posada a l'agost i la seva roda. La roda dels mesos passa més a poc a poc, però igual: de setembre a juliol, amb pauses a finals de desembre i abril, per gaudir l'agost. Malgrat tot, m'hi estic habituant, per desgràcia...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

uffff, tio, segur que tens capacitat de maniobra per canviar una mica aquesta perspectiva que descrius...pensa que jo tinc trenta vuit i encara tinc esperances(ho veig xungo, però bueno...)
Ànims, que ets molt jove i segur que ho aconsegueixes.

Jordi Arrufat ha dit...

Si el finde fots el camp llavors imagino que serà dificil trobar-se el divendres al vespre per BCN, no???

Jordi Arrufat ha dit...

No em faigues cas, no sé on tinc el cap, vinc demà dijous i no el divendres....