dijous, 11 de maig del 2006

Sense vergonya

Us reprodueixo el que acabo de sentir que la companya de feina (la de la mala llet) explicava per telèfon a una amiga seva, no massa íntima perquè feia temps que no es veien. No és que hagi parat l'orella, és que aquesta noia té un to de veu elevadíssim i disfrutava explicant en veu alta els seus merders familiars. No poso espais entre el que deia ella i el que no sentia de la seva amiga, més que res perquè més que un diàleg, això semblava un monòleg...
-Hola tia!!! Ara ja feia temps que no parlàvem! Com estàs? Sí que vindré el dia 25. Portaré l'Antonio i el meu "gordito". Està superguapo! Ara t'envio les darreres fotos que li vaig fer ahir. Està moníssim i cada dia creix. Què t'he de dir jo... (...) Doncs ara no sé si en vull un altre perquè no crec que mai pugui estimar algun nen més que aquest. És que l'estimo tant... (...) Doncs l'A. està com sempre, bé cada dia està més gras. S'està posant com un bacó. I és que això ja no té "arreglo"... Li agrada molt menjar i menja moltíssim. Quan dinem, ell és qui cuina, jo passo d'això i com que a ell li agrada molt estar per la cuina (...) sí, sí que és una sort... Bé, doncs el tio em fa el plat i me'l porta, i després torna a la cuina i al cap de cinc minuts apareix amb un plat que deu pesar dos quilos. No és que estigui ple, és que vessa. És una muntanya immensa de menjar. I no sobra res. I després menja postres i si el nen no s'acaba el seu menjar ell ho remata. A casa no sobra res.... Ahir, per exemple, feien futbol i ell va anar a mirar-lo a la tele de la cuina mentre jo mirava "los hombres de paco" al menjador. En una pausa, mentre endreçava quatre coses que el nen desordena vaig entrar a la cuina i ell va fotre un bot perquè no m'esperava... Estava dret buscant quetxup en un armari i tenia el plat a taula: tia!!!! Hi havia una pizza d'aquelles mitjanes amb 8 o 10 croquetes fregides que la seva àvia li havia fet per sobre. I una butifarra i un parell de salsitxes. Allò era una bomba de colesterol!!! (...) No, roncar no ronca... El que passa és que com que se'n va a dormir amb la panxa tan plena de tant en tant fot uns bots inconscientment a llit i, joder, això és una putada per mi perquè em desperta. (...) No, si ja estem mirant per canviar-nos el llit i agafarem un d'aquells que són dos matalassos individuals perquè els seus bots no m'emprenyin tant... (...) Que sí, que ara l'A. està més gras que abans. A partir d'ara, quan t'enviï les fotos del meu estimat també te n'enviaré de l'A. perquè vegis com s'està posant. (...) Ui, les coses ens van prou bé, és molt graciós ell: aquest matí quan he arribat m'ha trucat i m'ha dit "hola, estava parlant amb el peque i li estava explicant que t'estimo molt i que ets la persona amb qui vull passar la resta de la meva vida i..." Ostia puta! Creus que m'havia de dir això? Li he dit "vinga,vinga, "vale" i li he penjat el telèfon. De què va aquest tio? L'altre dia vam anar de viatge sorpresa a Mónaco. Va preparar-ho tot, va demanar als avis que es quedessin el nen pel cap de setmana, va demanar un Audi TT descapotable a un amic seu, em va dir que agafés roba de festa i vam marxar cap allà. Al principi el volia matar. Des que vam tenir el nen que no teníem un cap de setmana per nosaltres sols, però després... tia!!!!! Per Sant Feliu amb l'Audi tot el poble ens mirava. Jo no sabia on amagar-me i el capullo amb la capota treta... Ara, en arribar el cotxe era dels normalets... Mónaco és impressionant i ell va tornar a ser l'home bromista amb qui em vaig casar. Va estar super bé. Però ja li val. (...) No, si ell és super seriós a la feina. A vegades el truco i em diu que no pot parlar perquè està reunit amb altra gent... Ja li val! Però quan està sol és un catxondo... (...) Bé, tia, doncs el dia 25 venim i ens acabem d'explicar tot això. Vindrà la C.? (...) saps que la D. ja té el nen col·locat i està de 4 milímetres? Bé, el metge li va dir que tot era correcte. (...) Bé, guapa, ens veiem. Molts petonets!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

T'estàs tornant tot un presentador de Salsa Rosa!

Marc

Tatxenko ha dit...

Ara que ho dius, Salsa Rosa i un altre programa que fa l'Arús a les tardes (no sé com es diu, ni sabia que existís) són els dos programes preferits de la meva "estimada companya" de feina. Jo només entro al seu joc. ;)

Anònim ha dit...

envia-li el curri al buenafuente que segur que et fitxa de guioniste. Quin fart de riure m'he fotut!, hasta li he posat cara a la teua companya...sembla mentida que pugui ser real...lo de l'audi TT no té preu!!!