divendres, 31 de març del 2006

Dijous de tele

Estic indignat!! Durant tota la setmana no foten gairebé res de bo a la tele i aquest dijous va i s'acumulen 4 programes que volia mirar: el partit del Barça de bàsquet (sort que era intranscendent), Polònia (que bons), Los Serrano (tothom té algun pecat amagat) i la Nit al Dia amb la Mònica "Terrible" (que ahir va fer que m'avergonyís de la classe política catalana). El comandament a distància va treure fum i vaig acabar sense enterar-me de res. Bé, només de que Polònia és el millor programa de la tele amb diferència, que el Barça va perdre i que en Saura i la de Madre (ex-assots de CiU) ahir eren íntims d'en Mas, mentre que una mica més i en Piqué i en Puigcercós es morregen en directe. El zapping enterboleix la ment???

4 comentaris:

Anònim ha dit...

I "Mujeres desesperadas"...

Sa Roqueta

Tatxenko ha dit...

Ostres és veritat!!! Ja sabia que em deixava algun programa!! Realment el zapping va ser dels que fan època...

Anònim ha dit...

T'has deixat "Mujeres Desesperadas" i "Aquí no hay quien viva", que m'aventuro a avançar que a partir de la setmana que ve serà líder d'audiència...

Al final em faran comprar dos o tres videos per gravar simultàniament, i poder-ho veure els altres dies de la settmana. Realment el dijous és dels pocs dies que val la pena mirar la tele...

Marc

Anònim ha dit...

Però què dieu! Per mi el millor dia (de llarg) és el dimarts:

· A TVE1: El Loco de la Colina, amb en Quintero i el Risitas.

· A TV3: Pecats Capitals, una curiosa i interessant visió del franquisme.

· Al 33: L'Illa del Tresor, amb en Joan Barril i en Joan Ollé. M'encanta.

· A Antena3: Numbers. Al principi sentia curiositat per aquesta sèrie. Des que en vaig veure alguns trossos d'episodi, ja no.

· A Cuatro: House. Només pel fet que ho protagonitzi en Hugh Laurie, el príncep regent George (o el lloctinent George, depenent de l'època) de l'Escurçó Negre, ja em val la pena de veure-ho.

· A Localia: no n'estic segur, però algun dimarts hi he vist alguna reposició de La Hora Chanante. És un humor molt especial (i xavacà), però si t'agrada, t'agrada molt.

Ja ho veieu, mai plou a gust de tothom... :-(