divendres, 10 de febrer del 2006

Blogs (4)

Ja duc quatre setmanes recomanant alguns dels blogs pels que passejo més o menys sovint. Avui en toca un que, per mi, és tota una referència en temes relacionats amb la llengua catalana. És actualitzat un parell de cops per setmana i el signa en Gabriel Bibiloni (pel seu cognom podeu deduir de quina part del país prové…). Us recomano que hi passegeu i el degusteu amb calma. En l’arxiu hi podeu consultar tots els articles que ha escrit des del setembre de 2004. Sorprèn veure que la vigència de la immensa majoria del que hi ha escrit es manté. És que sembla que no avancem…
També cal destacar l'apartat de Materials de Construcció, amb articles molt interessants sobre sociolingüística i enllaços molt útils per millorar el nostre nivell de català i resoldre dubtes.

Per cert, informo a tothom qui pugui estar interessat en el tema, que el divendres 17 de febrer es tanca el termini per inscriure’s als exàmens de Nivell de Català que es faran a Can Fanga a finals de juny. Tant sa Roqueta com jo mateix hem decidit provar amb el nivell D. Estudiarem els dissabtes al matí (ella) i quan pugui i en tingui ganes (jo). Sé que no és la millor manera d’aprovar un examen, però prometo tenir-ne ganes sovint, ja que sóc ben conscient de que tinc alguns temes rovelladíssims… Ah, si algú està interessat en sumar-se a l’equip d’estudi per maximitzar les possibilitats d’aprovar, ja ho sap, li queda una setmana per decidir-se.

1 comentari:

Anònim ha dit...

El D!! La meva eterna assignatura pendent!!!

A veure si l'aproves, i després em fas celets!!!

Això si, molts molts ànims i constància!
:)