dijous, 23 de febrer del 2006

Vinga enllaços!

Fa uns 8 o 9 mesos escrivia que tots i cadascun de nosaltres estàvem relacionats amb qualsevol altre ésser humà del món mundial a través d’una cadena de 6 o menys graus. Vam posar com a exemples gent famosa i coneguda i vam quedar bastant sorpresos. Ara he descobert un nou contacte semidesconegut però de qui en sentirem a parlar aviat que tinc a només 2!!!!! graus de distància: La Terremoto de Alcorcón (recomano que mireu el vídeo, és INSUPERABLE però no l’obriu a la feina si teniu el volum al màxim). Ah, i no us en rigueu massa de les meves amistats, que vosaltres (excepte el qui la coneix, que no en diré el nom per la seva honorabilitat) des d’ara la teniu a 3 contactes. Parlant d'altres frikis, el que avui celebra els 25 anys de la seva sortida de l'anonimat el tenim, a un màxim de 5 graus, ja que em sembla que està (o estava) a dos (o menys) d'aquest vividor i en el primer comentari del post dels contactes, a mi em quedava a tan sols 3...
(us recomano que aneu obrint els enllaços si voleu entendre de què va el post...)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Veient com circulen segons quines coses per internet i per e-mail [1], m'imagino que ja deu quedar poca gent que no conegui la Terremoto i no hagi vist el seu vídeo. Els del Freakandó Matiner de RAC105 fa temps que posen algunes de les seves cançons, i ara recordo que un amic meu ja em va advertir de la seva existència fa més d'un any, però mai vaig fer-li gaire cas...

Ah! I parlant de l'inefable Tejero, ahir vaig estar veient alguns dels reportatges que feien a TV3 (reemissions de fa cinc anys, quan se celebrava el vintè aniversari) i, entre altres coses, vaig descobrir que el personatge aquest ja havia intentat un cop d'estat anteriorment, el 1978, i que havia complert condemna i tot.
I no voldria acabar sense mencionar la teoria conspirativa sobre el 23-F (com expliquen els Brams en aquesta cançó), a la qual només va fer referència, i molt de passada, l'actor Jordi Dauder.


[1] Per cert, ¿a vosaltres us han arribat unes fotos eròtico-festives (suposadament obtingudes d'una càmara digital perduda) on surten tres noies pressumptes alumnes de la Pompeu durant una estada a Baqueira?
Altra gent m'ha comentat que no eren de la Pompeu, sinó de la Complutense madrilenya, o sigui que el més segur és que tot plegat sigui una patranya...

Anònim ha dit...

Ah! Pel què fa als contactes il·lustres, no puc aportar exemples concrets, però segur que tinc algun enllaç proper en el món àrab: un amic del meu pare (a qui conec personalment) va ser durant molts anys l'home de confiança (no em pregunteu quines atribucions exactes tenia aquest càrrec :S) d'un jeque marroquí. Per tant, no m'extranyaria que en un grau 3 m'hi apareguessin Hassan II's (RIP), Mohammed VI's, o fins i tot Bin Laden's...

De totes maneres, ¿la teoria aquesta dels 6 enllaços accepta relacions del tipus em-va-donar-una-classe-fa-30-anys-i-ara-segur-
-que-no-té-NPI-de-qui-sóc-jo
? ¿O només valen relacions de coneixença fermes?

Tatxenko ha dit...

No sé ben bé com funciona la teoria aquesta, però diria que això de em-va-donar-una-classe-fa-30-anys no crec que coli. Com a mínim el contacte t'hauria de reconèixer i/o saludar-te si te'l trobes.

No m'han arribat les fotos eròtico-festives de les que parles. Pel que comentes, una llàstima... ;) Darrerament només he rebut una foto interessant i que em consta que tu també tens: la de la pija d'aquinohayquienviva tota borratxa dalt d'una barra de bar. Com que no miro aquesta sèrie em pensava que no la reconeixeria, però sí que l'he reconeguda! A veure si el que la va tirar passa per aquí i ens n'explica els detalls...