dilluns, 13 de febrer del 2006

Desemparats

Doncs ahir va acabar el pitjor capítol de la segona temporada de la millor sèrie de la Història de TV3. Doncs això, que es va acabar Porca Misèria i al capítol d'ahir hi va haver un parell de coses que van xerricar una mica: massa canvis d'opinió i girs argumentals en la vida dels protagonistes. La Laia canvia d'opinió respecte en Pere uns quatre o cinc cops en un sol capítol. Potser realment les dones sou així, però a mi em fan això i abans de quedar-me amb ella la faig patir una mica, que s'ho mereix, la molt...
Ara resulta que en Pere és el bon jan més bon jan que hi ha hagut sobre la capa de la Terra (sí que en sap en Joel Joan, de fer personatges a la seva mida...) Bé, no vull entrar a tot drap amb la crítica de la sèrie, perquè en el global li posaré un 9,5 degut a aquest fluix darrer capítol. En tot cas, avui ja només queden uns 8 mesos fins que comenci la tercera temporada. I d'aquí 30 dies quedaran uns 7 mesos...
I què collons fotré ara els diumenges al vespre després del "30 minuts"? (per cert, quin "30 minuts" tan horrible que van fer ahir, amb una profe histèrica filmant les aules dels instituts de la Gran Bretanya i posant-se les mans al cap perquè no li tenien respecte els alumnes, com si això fos la gran novetat...) Bé, sí que se m'ocorren moltes coses per fer el diumenge vespre, però és que el diumenge a partir de les 6 de la tarda ja tinc aquell cuquet al cap que em repeteix "demà a treballar a la merda de feina que tinc, demà a treballar, demà a treballar..." i m'entra una mala hòstia que, fins ara, només em frenava seure al sofà i veure com els de Porca Misèria em diuen que afortunadament no tinc 35 anys i no tinc tants merders com ells.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs mira, potser amb una mica de sort avançaran l'Algunes Imatges Més, i així podré anar a dormir més aviat.

Del Porca Misèria em sembla que només n'he vist un capítol sencer (dels primers, quan es compren un pis i al final se'l revenen a l'immobiliària), i trossets d'altres. I mira que ma germana hi està ben enganxada, també, però mai l'hi he fet cas. Serà qüestió de baixar-s'ho de la mula quan tingui internet al pis. Ai, quan tingui internet al pis... [sospir]
Deu ser que mai has tingut problemes amb companyies de telecomunicacions, ja que (que jo recordi) no has escrit mai res sobre aquest tema, i mira que dóna de sí! :(

Tatxenko ha dit...

És que jo sóc molt fidel a Telefónica i, toquem fusta, fins ara no he tingut ni un sol problema. És més, en algun cas s'han equivocat a favor meu i tot, però no ho digueu a ningú... ;)

Anònim ha dit...

Opino el mateix que tu: ahir el Porca Misèria va fluixejar de mala manera, i el 30 minuts va ser estressant!
Ja t'ho has pensat bé això de voler ser profe????

Tatxenko ha dit...

Sí que m'ho he pensat, sí... i tinc clar que prefereixo estar davant de 30 garrulos en potència intentant que no s'ostiïn que no pas estar tota la vida fent una merda de feina davant de l'ordinador (com ara)... ;)

Anònim ha dit...

Em sembla que el realisme de la sèrie es basa justament en això: res ni ningú no és el que sembla. A la vida real també n'està ple, de cagadubtes. Endavant, amb això de ser profe. Jo també tenia una feina de merda, vaig prendre la determinació i ara sóc profe. I sóc més feliç.

Tatxenko ha dit...

Benvingut, el_substitut!
Tens raó sobre la sèrie, però és que en els darrers capítols crec que el paper de bona persona que fa en Pere ha sigut massa exagerat. Bé, és una opinió...
És bo saber que és factible això de deixar una feina i entrar en el món del professorat. A veure com anirà...

Anònim ha dit...

Com molt bé sap en Tatxenko, a mi fa temps que em desagrada Porca Misèria per diversos motius, començant pel fet que aquesta gent té 35 anys però es comporta com si en tingués 16.

Ahir vaig haver de mirar-ho, perquè han endarrerit "7 vidas", i els canvis d'opinió al llarg del capítol van ser per parar boig. L'únic avantatge de la sèrie: et pots estar 5 setmanes sense veure-la, i en 5 minuts la tornes a agafar, perquè sempre va del mateix rotllo...


Marc

Anònim ha dit...

Saps què hauries de fer els diumenges a la tarda? Pensar en com estar millor en aquesta merda de feina. Jo ho he fet. No arribes mai a cap solució satisfactòria però és una època de transició abans no trobes una feina que t'agrada. Per cert, faran Jet Lag. Ja sé que no està tant bé com la Porca però t'evites veure al Joel Joan, que això ja mereix un premi.

Tatxenko ha dit...

Benvingut/da tempus fugit!
No, si a la feina hi estic "bé", només s'ha de veure des d'on escric els posts. Ara bé, tinc unes ganes de fer coses de profit...
I sí, s'agrairà veure de nou a Jet Lag l'Àgata Roca "no_sóc_pija_ni_de _bona_família_encara_que_els_meus_ tiets_es_diguin_Miquel_Roca_i _Pasqual_Maragall".

Per cert, Marc, sembla que als 35 anys hi ha molta gent "fashion" que es torna a comportar si en tingués 16. Espero que no ens passi...