dimecres, 28 de juny del 2006

La història sempre es repeteix

Cada 4 anys toca el mateix rotllo de patriotisme constitucional embolicat de banderes opressores, toros, toreros, sevillanes, "opás", "ozús" i "olés". Prepotència: "somos los mejores", "tikitaka", "a por ellos" i parides similars. Com més s'exalten, més gran és la hòstia que es foten. I més que me ens n'alegrem molts: a l'illa de cases on vivim els petards i aplaudiments van ser molt nombrosos . El meu somriure en arribar a la feina era tan espectacular que la companya de sempre m'ha dit només entrar que "o te quitas la sonrisa esta, que me estás provocando o te parto las piernas". Encara he rigut més. Mare meva! Que en són de pringats.
Els catalans ho tenim pitjor, ni tan sols podem jugar un partit oficial d'hoquei patins sota la nostra bandera, però afortunadament els "nonacionalistes" espanyols ens donen una bona alegria cada 4 anys... Apa, i ara a disfrutar del Mundial i esperar que Brasil comenci amb el bon joc carregant-se els "bleus"!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs si vosaltres vau sentir petards, al Pla de l'Estany ja no t'explico...

Jo fins i tot tinc un blau al braç de la "botifarra" que vaig fotre a la tele amb el gol de Zidanne! Qui ho havia de dir, que ens alegraríem d'un gol d'aquest paio...

Marc

Jordi Arrufat ha dit...

Jo vaig anar a veure el partit a la cambra de comerç espanyola....no cal que us digui que de petards en vaig sentir pocs

Territori comanche

Tatxenko ha dit...

Osti, al-turtusi, que arriscat!!! Ara, que bé que t'ho deuries passar al final!!! ;)

Jordi Arrufat ha dit...

Si voleu saber la veritat a mi tan se me'n fotia que pergués l'un com l'altre (mireu que dic "pergués" i no "guanyés") ja que quan vius a una ciutat on la gent té tanta trempera pel pollastre desenvolupes un antigavatxisme similar a la diarrea que et provoca l'Osborne.

Anònim ha dit...

opá, se han ido sin ganá!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Opá, vuelven pal corrá! Con la guarrilla, y sus cochinillos!!!

Anònim ha dit...

Jo no vaig veure el partit però escoltava al veí:
- Goooool! A por ellos, oeeeeeeé (1-0)
- Mierda!!!! (1-1)
- Hijos de puta (1-2)
- A la mierda, ostia!! (1-3)

Com pot ser que cada dos anys, entre mundials i europeus, los españoleitors se deixin enganyar per "la furia nasioná"? Es que s'ha de ser bobo, eh!

Mireia ha dit...

no soc gaire futbolera, però me n'he alegrat.