dilluns, 23 de maig del 2005

Comunicat oficial

1. Vistes les reaccions i no-reaccions públiques i privades de l'audiència davant la publicació del quart capítol de la sèrie "Metro", la direcció del Blog ha decidit suspendre cautelarment l'edició de nous capítols.

2. Dol haver de repetir-ho, però cal remarcar que en cap cas el tema dels capítols és real. Tot és fruit de la imaginació i de la lectura, entre d'altres, d'un capítol de "Vertígens" d'en Biel Mesquida.

3. Així mateix, la direcció del Blog fa una crida als seus lectors per tal que s'alliberin dels tabús i vergonyes relacionades amb la lectura de textos d'aquestes característiques. La "mirada bruta" no és tal, sinó que s'ha de considerar una mirada lliure de tabús.

4. La direcció del Blog, es reserva el dret d'investigar què és exactament això de la Sonrisa Vertical i presentar-hi algun text.

5. La direcció del Blog no recomana dur a la pràctica les accions descrites en cap dels seus posts. Cal distingir entre realitat i ficció. En aquest sentit, tampoc es fa responsable dels efectes negatius de la realització de les accions descrites en els posts.
6. La direcció del Blog desitja no haver de fer nous comunicats per justificar la política literària seguida en la publicació de posts.
7. En tot cas, la direcció del Blog agraeix les mostres de suport rebudes i es reserva el dret de publicar la continuació del relat en un futur.

Tatxenko.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

rajaaaaaaaaaaaaaooo!!!!
QUE ERES UN RAJAO!!!

Bakunin

Anònim ha dit...

Jo crec que encara que no tothom s'hagi manifestat i que els que ho han fet, incloent-m'hi jo, t'hem tractat de sortit, a tots ens agrada el que escrius i en el fons, esperem morbosament a veure com s'acaba la història!

Jo t'animaria a no autocensurar-te!

Sa Roqueta

Anònim ha dit...

Ei! La censura no és bona, Miquel. Les coses quan es comencen fa lleig deixar-les a mitges (i així és com estem tots!)
;)

No m'esperava el cinquè capítol així...

Jordi Arrufat ha dit...

Pos jo no m'he llegit ni una linea de cap capítol de Metro,
però pel que sembla despertes passions.

Tatxenko ha dit...

Osti, al-turtusi!!! El teu comentari m'ha matat... Tan sols has de prendre't uns minuts i llegir, des de Metro (I) cap amunt. No costa tant...

En tot cas, us informo que demà penjaré el Metro (V). Decidit.

;)