dijous, 26 de maig del 2005

Testimoni musical

Després de bastants posts monotemàtics, m’ha arribat aquest testimoni musical de mans de l’Egocrata, que procuraré contestar. Com veureu, es tracta de fer públics els meus gustos i costums musicals. El problema és que la música és un dels meus punts dèbils…
Tamany total dels arxius de música en el meu ordinador: 1350 KB, que corresponen a la música de mostra que venia amb el Windows. Problemes amb l’SGAE, pel que fa a música no crec que en tingui. És més, igual em podrien donar un premi per no haver-me baixat cap cançó!!!!
Darrer disc que m’he comprat: Us prometo/juro que no me’n recordo... (em sembla que l’SGAE em retirarà el premi…) En tot cas el darrer que m’han regalat és… mmmmm… pel Tió em van regalar una recopilació d’OSSIFAR… Em va agradar i tot!!

Cançó que estic escoltant ara: Quina pregunta més rara... La gent escolta música per navegar per internet o per treballar??? Bé, doncs jo no escolto res. El silenci m’encanta… I la música em descentra…
5 cançons que escolto molt o que tenen algun significat per mi.
a) Com ja he dit, no m’entusiasma la música, per tant, no hi ha cap cançó que pugui dir que escolto molt. Un cop he escoltat una cançó que m’hagi agradat, podria estar 1 o 2 anys sense sentir-la per tal de redescobrir-la de nou.
b)“Always look on the bright side of life” – dels Monty Python. En la versió de la peli “Mejor… imposible” d’en Jack Nicholson. ;)
c) Si n'he de dir cinc, em puc morir... Encara que Boig per tu, With or without you i l'Empordà, entre d'altres que hauria de pensar massa, també m'han impactat d'una o altra forma.

Gent a qui passo el testimoni:
Els que em llegiu, enrotlleu-vos una mica i mireu de contestar, a veure si descobreixo alguna cançó que em faci millorar el meu empobrit bagatge musical (que formal que m'ha quedat això...)

10 comentaris:

Anònim ha dit...

T'he de recordar que "Fuera de mi" també et va marcar durant una època, sinó pq et passaves tot el dia cantant-la i provocant mal de cap a la gent??? No va ser aquest l'himne oficial del viatge a Amsterdam, almanco dins el bus?

Sa Roqueta

P.S.: Me sap greu fer públiques les teves vergonyes, però havies quedat massa bé amb això dels Monty Python i With or without you...

;)

Tatxenko ha dit...

Ostres! Què passa amb el fuera de mi, tothom pot tenir algun gust raret, no???
A mi tots els noms aquests de grups que dius, peres, em sonen a xino... Ho sento.
En tot cas m'agrada l'anunci del primavera sound que diu algo així com "si gravenhurst (o algo així) et sona a una pel·lícula d'escocesos, el primavera sound no és el teu festival". Realment aquest festival em queda mooooooooolt lluny... Ara, jo penso amb els meus avis, que veient l'anunci no deuen entendre res, ja que no saben ni què és braveheart ni gravenhurst ni el primavera festival. Realment m'hauré de posar al dia perquè no vull quedar alienat...

I els altres, a part de criticar, podeu contestar, eh?? ;)

Anònim ha dit...

Jo és que no sé que contestar, pq el meu nivell musical és gairebé tan trist com el teu... Jo ni sabia que era el Primavera Festival (no tenia un altre nom el festival aquest de música rara que feien a BCN????)

Sa Roqueta

Tatxenko ha dit...

Em sembla que et refereixes al Sónar... No recordes un recopilatori del Sónar 2001 que tinc pel pis? És que no tinc criteri musical!!!!!!

Anònim ha dit...

*tamaño en disco: 1,61 GB -pc curro-
*darrer disc que m'he comprat: 3 d'un cop, el Breaker de Accept, un recopilatori de Rainbow i "Rock In" de Deep Purple. Superclàssics
*cançó que estic escoltant ara: obsesivament, a més, "I surrender" de Rainbow.
*5 cançons que són molt per a mi: "Whole Lotta Love" de Led Zeppelin, "Highway to hell" de ACDC, "Proud Mary" de Creedence, "Cuerdas de Acero" de Barón Rojo, "Prowler" Iron Maiden... ja no puc posar més???
Joer, Ace of Spades, Días de Escuela, Denim&Leather, Hijos de Caín, Hush, Black Night...N'hi han mil!!! visc per a la música. visca el Rock, més concretament el Hard Rock dels 70 y el Jevi clàssic dels early 80's... si pogués viure d'això... però no sé com...

Bakunin. Llarga vida al Rock'n'Roll

Anònim ha dit...

Amem, ho intentaré:
Tamany total dels arxius de música en el meu ordinador: Diria que cap, no pq no m'agradi la música, sinó pq no me'n sé baixar d'Internet.

Darrer disc que m’he comprat: Buff, no me'n record. Diria que el darrer que vaig comprar era el d'Ossifar (no era per jo...)

Cançó que estic escoltant ara: Ara no n'escolt cap. Estic a la feina i aquí només escolt música quan faig coses que no requereixen molta concentració (Ara teòricament estic fent una tasca que requereix força concentració...)

5 cançons que escolto molt o que tenen algun significat per mi. Som bastant clàssica: With or without you (u2), Jungleland (per dir-ne una den Bruce Springsteen), Boig per tu (Sau), No vaig triar (lax'n Busto), La lluna de Formentor (Espirals d'Embulls)

Sa Roqueta

Jordi Arrufat ha dit...

Bravo Quel,
amb testimonis musicals com el teu fas que el meu tingui pinta de meloman ;)

Anònim ha dit...

Intentem-ho.

*Tamany total dels arxius: 433 m. En tenia més però quan se'm va espatllar l'ordinador ho vaig perdre tot i ara ho he d'anar recuperant poc a poc.

*darrer disc que m'he comprat: Comprar música? Encara es fa això? Em sembla que van ser "Lágrimas Negras", de Bebo Valdés i El Cigala i les Variacions Goldberg, de Bach.

*cançó que estic escoltant ara: Stairway to Heaven, de Led Zeppelin, tot i que quan treballo tampoc acostumo a escoltar música. A mi també m'agrada el silenci.

*5 cançons que són molt per a mi: "Je t'aimais, je t'aime et je t'aimerai" de Francis Cabrel, "Que tinguem Sort", de Lluís Llach, "One" de U2, "Llença't" de Lax'n Busto i "Luces de Bohemia" de Navajita Plateá. Estic d'acord amb Tatxenko que certs gustos kitch i una mica cutrillos estan permesos.

Andorra

Tatxenko ha dit...

Ei que jo he suspès música any rere any des de primer d'EGB fins a primer de BUP. I això són molts anys de trauma... Crec que el sol fet de que conegui alguna cançó ja es pot qualificar d'èxit.

I Sa Roqueta, no val això de copiar-me cançons... ;)

Tatxenko ha dit...

De veritat, no li he trobat la gràcia al tema aquest del testimoni musical. Veig que vosaltres sí que hi teniu interès. Me n'alegro. Bé... Demà tornaré amb coses més normals pel meu gust.
Us foteu!