divendres, 13 de maig del 2005

Un sentiment...?

Em desperto i, no sé perquè, però penso que avui serà un gran dia.

Vaig a dutxar-me i en passar per davant del mirall em sorprenc amb una mitja rialla a la boca. I encara no són les vuit del matí! Canto mentre em cau l’aigua per sobre. Que bé que s’hi està. Em vesteixo, esmorzo i surto al carrer.

Fa un dia espectacular. Decideixo agafar la càmera de fotos per immortalitzar-lo. Camino per Barcelona i tot em sembla bonic. La gent em mira i somriu. M’aturo a parlar amb el quiosquer. – Com va tot? – Bé, molt bé! – em respon.

Decideixo que avui no aniré a classe. Un dia com avui s’ha de disfrutar de valent. Vaig al Parc de la Ciutadella. Hi passejo una estona tirant fotos a tot. Fins que m’estiro a l’herba i tanco els ulls. L’únic soroll que sento és el dels ocells que canten. Els acompanyo tot xiulant.

Em sento ple!

6 comentaris:

Tatxenko ha dit...

Això és pel curs d'escriptura. Havia de descriure un sentiment. Podeu provar d'encertar a quin sentiment em referia. I podeu dir què us sembla!

Anònim ha dit...

Llibertat?

Tatxenko ha dit...

Buffff.... Tens raó. També és llibertat.
Però la intenció no era ben bé aquesta. Alguna altra idea més?

Tatxenko ha dit...

Ai, l'amor... Aquest és un tema que em sembla que no tocaré en un post perquè és molt, molt, molt complicat de definir, ja que està en tot el que fas...

Peres, si vas a ca la teva germana, fes-me un truc i passa pel pis i fem unes birres!!!!

Doncs el que volia descriure era la felicitat de viure. Mig premi als dos concursants per no haver dit pena, tristesa, odi o rancúnia.

Au, ja us diré què em comenten els aprenents d'escriptors.

Tomeu ha dit...

Jejeje Jo ho sé ! És un sentiment post-coit !!! A jo me sol passar ! :P

Anònim ha dit...

Molt bo, Tomeu! Ara que a jo tb me pareix que és la sensació que es té després de fumar-se un parell de porrets, no? Va un poc flipat!!!!

Sa Roqueta!!