dilluns, 27 de març del 2006

Canvi d'hora

M'ha matat. Un any més, el maleït avançament dels rellotges m'ha destrossat. Sé que a curt termini ho agraïré, però els primers dies després de l'avançament se'm fan molt durs. No m'agrada que s'avanci el rellotge una nit de dissabte perquè és la nit que per norma, dormo menys. I els diumenges al matí acostumo a perdre'ls fent el "vago". Aquest any no ha sigut l'excepció. Tot i això, avui dilluns, els ulls se m'acluquen, el cos està cansat i vaig curt de reflexes. Algú em sabria dir exactament quina utilitat té fer aquest canvi d'horari?

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Tatxenko, reconeix que el que t'ha passat és que ahir vares tenir la pitjor ressaca de la teva vida... I és que els anys pesen!

;)

Sa Roqueta

Tatxenko ha dit...

Tot suma... però això del canvi d'hora TAMBÉ ha influït... (i molt)

Anònim ha dit...

Se suposa que s'estalvia en energia l'equivalent a 6 €uros per llar a l'any... El preu d'un dels cubates que devies fotre, pel que veig!

Marc

Anònim ha dit...

Sí, sí, però bé que et deu agradar quan fan el canvi d'hora a l'inversa, a la tardor, no? El més bonic del cas és que SEMPRE coïncideix amb les Fires de Girona, o sigui que aquella nit tens una hora més per pelar-te de fred a les barraques de la Copa. :)

Anònim ha dit...

Jo enguany ho he portat amb molta dignitat. No m'ha trasbalsat gaire de gens. Ara que la nit abans vaig pensar: i si m'agito a partir de les tres i així ja no m'afecta el canvi d'hora? Però ho vaig creure una estupidesa i així que a la una de la nit -quan al rellotge ja hi marcaven les dotze- vaig anar-me'n a dormir.

Anònim ha dit...

Ui, pues sí que em va afectar, però no vaig adonar-me'n. Vull dir a les dotze de la nit, quan al rellotge ja hi posava la una, perquè el vaig canviar abans. Ups, sorry.

Tatxenko ha dit...

Marc, la vaig pillar sense ni un sol cubata. Que vell que em faig...
Palatreco: Fa molts anys que no vaig a Barraques per Sant Narcís :(
Tempus Fugit: ets qui té el nom més adequat per definir la sensació que vaig tenir la nit de dissabte a diumenge. Que ràpid que va passar el temps. :(