dimecres, 29 de març del 2006

Tenir un blog és imprescindible per ser "cool"

Marededéusenyor… El que s’ha de llegir de tant en tant…Espero que tenir un blog no em converteixi en “cool”, més que res perquè aquesta paraula sona com el cul (que gracioset que estic avui). En aquesta entrevista del diari “El PAIS (veí)” una noia afirma el que ja he dit en el títol del post i, atenció, diu que existeixen els “coolhunters” que són investigadors de mercat infiltrats en la moda de carrer. D’acord, m’heu pillat. Sóc investigador de mercat i vaig pel carrer buscant i mirant culs (ai, cools), però no duc ni una càmara ni una llibreta per fer anotacions. Encara que aviat ho faré (això de dur la llibreta, la càmara la deixo pels més sortits, encara que ja ha arribat l’època del despilotament), però serà per prendre apunts sobre una novel·la que vull escriure. I això d’escriure, avui en dia, em sembla que és molt poc cool, encara que és molt fàcil que als futurs escriptors ens donguin pel… (en sentit figurat).

Apa, ja que alguns m’ho heu demanat, demà miraré de donar la meva opinió de l’enèsim escàndol que afecta ERC. Per cert, aquest matí no és que m'hagi adormit, sinó que no he pogut entrar al blogger fins que he reiniciat l'ordinador. Cada dia em fa coses més estranyes, el portàtil...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai, doncs jo sóc una megacooll, no perquè el tingui molt gros -que també- sinó perquè tinc dos blogs.

Anònim ha dit...

eieieie!!! us remeto a un altre blog per a que veieu la meva última creació!!
http://cretinolandia.blogspot.com/2006/03/new-eta-in-blog.html
amb molt de carinyu... (ah, i mireu la resta de logos de la "ong" basca, que són la risa)

Tatxenko ha dit...

tempus fugit: ja diràs quin és el segon blog...
bakunin: no m'estaràs incentivant la clientela a fotre el camp???? (Molt bo el dibuix, felicitats!)